så hormonell!!

*Carine*

Elsker forumet
er så hormonell og sur om dagen!!

samboer lister seg så stille som mulig i gangene for å ikke få en sko i bakhodet[:D]
syns plutselig jeg har så dødskjedelig liv og ingenting skjer. Igår impulssøkte jeg på jobb i Spania bare for at det skal skje noe. Samboer lurte på hva planen med det var, var han og håvard med eller ikke.
Jeg skjønner jeg er helt urimelig, men savner oslo og venninner og å finne på ting på ettermiddager og kvelder. Her ute i gokk syns jeg jeg blir sittende foran tven hver kveld. og det er det jeg gjør idag og gitt!

phu... litt klaging herfra. Andre hormonbomber der ute?

Ha ha. Ja jeg kan nok melde meg inn i klubben med en gang. Det er helt forferdelig å være så hormonell. 

Ja, jeg har kort lunte om dagen, og smiler og ler i det ene minuttet...så plutselig gråter jeg for ingen ting...så her er det godt at kjæresten er tålmodig med meg...
Med barna så klarer jeg å holde meg litt mer...så går vel litt på viljen og, hehe[;)]

ORIGINAL: click

Jeg er nok på samme nivå som deg ja[:o] Jammen godt for mannen (og ekteskapet) at dette er siste svangerskapet[8D]

enig [:)]
det er verre denne gangen og... for sist svangerskap hadde jeg jo mer "liv". da var jeg jo på masse turer og traff folk. Nå er det mer jobb, hente i barnehage, middag, lek, legging, så tv... skjer jo ikke noe...men kjeftet og smalt sist og da[;)]

fikk en kommentar fra min kjære her for leden: du, nå må du ta deg litt i nakken....det humøret ditt for tiden er ikke noe og skryte av,tar jo helt av noen ganger.....

og jeg som trodde at jeg virkelig ikke er noe forskjellig fra hvordan jeg er ellers hahahaha[:D][:D][:D][:D] stakkars mann[:D]

merker dere at dere er annerledes?

ORIGINAL: click

Jeg er nok på samme nivå som deg ja[:o] Jammen godt for mannen (og ekteskapet) at dette er siste svangerskapet[8D]

melder meg inn i klubben [;)]

Back
Topp