Så himla tungpusta....

weronix

Glad i forumet
Er det nokken andre som sliter med det? Som evt veit ka det kjem av?

En ting er at eg kan være tungpusta når eg bevega meg, går i trapper og lignande. Men dei siste par vekene føle eg virkelig at eg ikkje får puste skikkelig, og det når eg ligge heilt i ro! :( Må ta nokken skikkelige magadrag for å nok oksygen!! Det er forsåvidt verre når eg ligge, og då spesielt på ryggen. Men generelt tungpusta uansett ka eg gjer! :S

What to do? What to do?!

Jeg har det også sånn, helt normalt[:)]

Det at du blir tungpusta når du ligger på ryggen er ikke så bra. Magen og tyngden presser på hovedpulsåra og du kan bli svimmel og besvime. Jeg var på ul en gang i mitt forrige sv. skap hvor legen ba meg sette meg opp fort. Hun så at jeg mistet farge i ansiktet da jeg lå på ryggen. Skikkelig ekkelt var det. Da ei venninne av meg skulle ta ks med sitt barn, måtte de dreie operasjonssenga så mye på skrå som mulig fordi hun ikke kunne ligge på ryggen.

Ekkelt er det, men ikke uvanlig[;)]

jeg også!!!
var hos legen idag - måtte reise hjem fra jobb idag - følte meg skikkelig elendig - og nå er jeg 100% sykemeldt.... jadda..

nei, eg veit forsåvidt at det er vanlig og normalt! ;) Men lurte på om det var nokke eg kunne gjere for å gjere det lettare - anna enn å sitte i strekk!! hehe... Men går seg vel til! Sånn utpå høsten en gang!! :)

Huffameien, det hørtes virkelig slitsomt ut... Får håpe det bedrer seg om ikke altfor lenge!
*God Bedring*

Takk for det, Carina Marie!! :)

Såå fine bilder du hadde av deg og snuppa di! :) Du ser jo ut som reine filmstjerna jo!! :)

ORIGINAL: valsbu

Jeg har det også sånn, helt normalt[:)]

Det at du blir tungpusta når du ligger på ryggen er ikke så bra. Magen og tyngden presser på hovedpulsåra og du kan bli svimmel og besvime. Jeg var på ul en gang i mitt forrige sv. skap hvor legen ba meg sette meg opp fort. Hun så at jeg mistet farge i ansiktet da jeg lå på ryggen. Skikkelig ekkelt var det. Da ei venninne av meg skulle ta ks med sitt barn, måtte de dreie operasjonssenga så mye på skrå som mulig fordi hun ikke kunne ligge på ryggen.

Ekkelt er det, men ikke uvanlig[;)]

Da plutselig skjønte jeg hvorfor operasjonssenga var skråstilt da det ble hastekeisersnitt på meg[:D][:D][:D][:D]

Kan bli litt tungpusta jeg også, sånn generelt bare.. Fælt så dårlig kondis man får av dette her:P

Men har antatt det er naturlig siden bebisen stjeler all plassen inni der, og det naturlig nok blir rimelig traaangt også da.

ORIGINAL: Weronix

Såå fine bilder du hadde av deg og snuppa di! :) Du ser jo ut som reine filmstjerna jo!! :)

Hehe, vet nå ikke helt det.... Men tusen takk[:)]! Føler meg ikke så fresh om dagen akkuratt, så deilig med litt komplimenter nå og da [:D] Misunner dere de oslo-treffene deres altså! Høres såå koselig ut...

Jobber med å få til et her i fr.stad også da! :D

ORIGINAL: carina marie

Hehe, vet nå ikke helt det.... Men tusen takk[:)]! Føler meg ikke så fresh om dagen akkuratt, så deilig med litt komplimenter nå og da [:D] Misunner dere de oslo-treffene deres altså! Høres såå koselig ut...

Jobber med å få til et her i fr.stad også da! :D

Ja, eller så går det vel an å toge frå Fredrikstad til Oslo-byen og? Er jo ikkje SÅ langt! ;)
Men litt meir praktisk å få til treff i nærheten ja! :)

Joda, det hadde gått fint det! Kansje jeg hopper på et tog etterhvert og joiner dere oslo-jentene[:D]
Hehe... Men litt enklere er det jo med treff her hjemme... Responsen var ikke så stor som jeg trodde hvertfall, blir det dårlig med oppmøte her så kommer jeg brått... Hvis dere oslo-jentene synes det er greit selvfølgelig! [;)]

Joda, det hadde gått fint det! Kansje jeg hopper på et tog etterhvert og joiner dere oslo-jentene[:D]
Hehe... Men litt enklere er det jo med treff her hjemme... Responsen var ikke så stor som jeg trodde hvertfall, blir det dårlig med oppmøte her så kommer jeg brått... Hvis dere oslo-jentene synes det er greit selvfølgelig! [;)]

Så klart vi syns! Du er hjertelig velkommen!! :)

Så klart vi syns! Du er hjertelig velkommen!! :)

Åh, så koselig! Da har jeg det i bakhodet... :) :)

Luna23 - Så koselig hvis du vil være med.... Tenkte å legge ut en ny tråd imarra, med forslag om hvor og når vi kunne møttes... Så kan alle som vil bli med! Jo flere, jo bedre! =) Hittil er vi ikke så mange...

Nå er det natta'n her... Sove godt jenter!!! [:)]  

Back
Topp