I dag begynte min 16mnd gamle sønn i barnehage for første gang, og det har bare gått helt supert!!![:D] Har vært på besøk noen ganger tidligere, og han rett og slett storkoser seg! Jeg skulle jo egentlig være med i hele dag for tilvenningen sin del, men etter å ha vært der en timestid ser vi jo at det ikke var nødvendig i det hele tatt. Han brydde seg ikke særlig om at jeg var der, og han sprang like gjerne opp i armene til de "fremmede" barnehagetantene!!![:D] Så jeg gikk hjem, og jeg tror aldri jeg noen gang har gjort så mye på så kort tid før! Vaska og rydda kjøkkenet, tatt gangen som så ut som et flykræsj, rydda på badet, vaska klær og vaska golvet. Dette er bare så herlig, og mammahjertet mitt bare gliiiiser når jeg ser hvor fint han har det der borte!![:D] Ekstra koselig er det jo at han har de samme barnehagetantene som jeg hadde da jeg var liten..[:)]
Det var et lite jubelinnlegg fra meg, ønsker dere alle en like flott dag som jeg har!!![:D]
Det var et lite jubelinnlegg fra meg, ønsker dere alle en like flott dag som jeg har!!![:D]