så herlig mann jeg har:)

Tamita<3

Glad i forumet
jeg ligger i senga, lagt meg for dagen, og leser litt her på forumet, og så kommer mannen min inn og sier god natt til meg og plutselig så drar han opp nattskjorten min og kysser meg på magen og sier: god natt lille baby til pappa. så gå han ut igjen... emoticon

skal si de hormonene slo inn og jeg begynte å gråte som en baby( etter han hadde dratt)

Åh så nusselig. Er koselig når de gir så mye kjærlighet til den lille

Superkoselig :) Sånn har mainn min vorre t aill vårres 3 å d e hærlig Hainn sang t dæm når dæm va i magen, å når hainn syng t dæm no,så blir dæm heilt rolig :)

Tuppeline skrev:
Superkoselig :) Sånn har mainn min vorre t aill vårres 3 å d e hærlig Hainn sang t dæm når dæm va i magen, å når hainn syng t dæm no,så blir dæm heilt rolig :)

såå koselig da:)
mannen min gjorde det samme med de to første, men han første ikke så mye siden vi ikke bodde i lag når jeg gikk gravid. men med nummer 2 så gjorde han det hver dag og kveld:)
er mannen din nord-trønder eller? for det er min, kanskje det ligge noe der:P

MisAngelitos skrev:

Tuppeline skrev:

såå koselig da:)
mannen min gjorde det samme med de to første, men han første ikke så mye siden vi ikke bodde i lag når jeg gikk gravid. men med nummer 2 så gjorde han det hver dag og kveld:)
er mannen din nord-trønder eller? for det er min, kanskje det ligge noe der:P

Mainn min e nord-trønder ja,hehehehehehe,kanskje dæm har nån ekstra gode gena ;)))
Koselig når mannfolkan kose me magen å vise interesse for knøttet :)

Åh så koselig!

Back
Topp