så herlig å ete normalt igjen!

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
vetleguten har hatt problem med magen, så eg har holdt meg unna løk, kvitløk, jordbær, sjokolade, brus, mjøl og melk! har prøvd litt innimellom, men han har fort fått mageknip. men no ser det ut til at vi er over kneika :) har fortsatt ikkje prøvd løk, kvitløk og jordbær, men resten går bra! så no virkelig kosar eg meg med alt eg kan ete!

Sånn er det her og. Deilig å eta uten dårleg samvittighet:)
Så bra :) ja det er godt! Men hadde trudd at suget etter sjokolade skulle gi seg etter tre mnd uten, men det har vert der heile tida, og blir ikkje bedre av at eg kan ete da ;)

Såå deilig!
Her var det heldigvis ikke noe hu reagerte på.. Kanskje brokkoli, så var litt forsiktig med det.

Jeg har også kunne spist litt mer forskjellig i det siste, herlig! Godt med litt skikkelig smak:D

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg beundrer dere som må kutte ut så mye, det er ikke lett! Gutten vår har heldigvis tålt alt enda.

Jeg beundrer dere som må kutte ut så mye, det er ikke lett! Gutten vår har heldigvis tålt alt enda.
Nei har virkelig fått ein ny respekt for dei som er allergikere og har det sånn heile tida. Det verste er å være på besøk og ikkje kunne ete det som blir servert, føler meg så uhøflig og utakknemlig!

I dag har jeg spist en mac fist (har ikke peiling på hvordan det skrives:p), d var veldig godt:D

Fist er vel no annet..
Feast kanskje..;)
Hehe, men tenkte jeg ikke skulle prøve å skrive rett for jeg har ikke peiling...:p

Back
Topp