Så, helgeaktiviteter folkens?

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Idag har jeg inntatt sofaen mens mann og barn lader opp til bursdagfeiring av bestekompisen til storesøster.
Etter 2 timer med full fart skal vi dra og besøke mammaen min (som jeg ikke har sett på en måned, savn!), spise middag med henne og slarve litt.
I morgen er det ryddedag i heimen, da skal vi få rasket sammen alt av ting som ligger hulter til bulter rundt om kring i huset og bare tar opp plass. Skal også få rydda litt på den kommende lillebrors rom, for akkurat nå så er det en rotehule der inne :p

Før lunsj i dag har jeg tømt skittentøyskurven, pakket inn julegaver og bakt boller. Har planer om å vaske badet, men bekkenet mitt sier at det får vente til senere. Må vel ut en tur med guttungen - så får se hva eller hvordan. Jeg er ikke særlig bevegelig for tiden, så spørs om sambo får ta han med ut en tur. Han er å gjør ukeshandelen i dag. Deilig å slippe den, vanligvis jeg som gjør det.

I morgen får vi besøk av min søster og hennes sønn. Så da er gutta i full lek og altivitet uten særlig innsats fra oss som regel :) så skal vi til mamma å spise fårikål.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har rydda huset og vaska kjøkken i morgentimene. Nå har jeg nettopp lekt litt kreativ og spraylakkert en 5armet lysestake og en slags "alladin" kanne i messing om til sølv. Ble meget fornøyd.
Så nå sitter jeg med en kraftig stramming over magen. Så må vel bare sitte her å slappe av en stund før jeg skal henge opp litt klær og ut å handle litt lørdagskos til meg og jenta. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gubben ville på "bygg reis deg" i Lillestrøm i helgen, så vi var der med bobilen fra i går til i dag. Ferdig ca 17.00, med en rygg/bekken som holdt på å ta livet av meg. Så ringte en kompis av han og spurte om han ville være med og ta noen øl. Kjørte han bort dit, og kl 01.00 ville han plutselig på byen, så nå sitter jeg og venter på at han skal komme hjem (ingen vits i å legge seg først nå, når vi har 8 hunder som lager leven når han kommer hjem).
Er ikke ofte han er ute og koser seg, så jeg håper han får kost seg i kveld i allefall :)

Fredag var det barneselskap for mini som ble 4 i går. Lørdag var det rydding, vasking og baking før familieselskap for meg og mini.. så var søskenbarnet hans på overnatting til i dag.. brukt morgentimene på rydding og aktivisering av 2 små. Venter på at de skal komme å hente overnattingsgjesten så skal mannen og mini på kino seinere. :) denne helgen har gått så altfor fort ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I går var vi ute og handlet. Var på senteret og koste oss, så hjem for å lage mat og kose oss i sofaen. Lekte også en del ute.

I dag har bekkenet sagt sitt, så er en mye roligere dag. Vi slapper av hjemme og skal til moren min om et par timer på middag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp