Så heldige vi er!

TuttiFrua

Glad i forumet
Ligger på sofaen her, akkurat stått opp og spist så kvalmen har avtatt. Jeg er heller ikke så svimmel foreløpig idag, og håper at begge plagene avtar nå. Litt kvalme skal jeg overleve. Men etter over en uke på sofaen med voldsom svimmelhet og kvalme må jeg si at gleden av graviditeten bleknet noe. Men akkurat nå kjenner jeg en herlig glede og tenker over hvor heldig jeg er som har blitt gravid. Det er jo tydeligvis ikke alle som blir det så lett har jeg skjønt. Heldig som slipper å vente på IKM og ta tester for så å kanskje måtte gjennom det gang på gang uten resultat.. I stede er hver dag som går, en dag nærmere møtet med lille nurk! Tross alle plagene vi skal igjennom, er det SÅ verdt det når man får lille nurket i armene og man glemmer så fort! :)

;)

Midt oppi graviditetsplagenr og diverse så er det viktig å tenke som du; vi ER heldige

Jeg er helt enig. Det begynner å gå opp for meg hver dag hvor heldig jeg egentlig er, selv om det er jo tidlig ennå for de fleste av oss. Dette er min første graviditet og jeg visste vel egentlig ikke så veldig mye om det og risiko for SA osv. Jeg tenkte vel at er man gravid, så er man på en måte. Men når man begynner å lese, og lærer om det, så får man en liten aha-opplevelse. Synes det er veldig trist med alle som faller fra oss her inne, men vi må bare ta en dag av gangen og glede oss over alle som faktisk er igjen. og som du sier: Hver dag er en dag nærmere til at vi skal holde et lite nurk i armene i juli måned, og det er bare en helt fantastisk tanke :):):)

Back
Topp