Dere som var på landstreff, som skal på det ene og det andre uten unge. Missforstå meg rett, jeg nyter å være med jentungen, og jeg har ingenting i mot å sitte hjemme på lørdagskvelder. Men kjenner jeg savner å finne på noe uten unge [8D] Lengste jeg har vært borte fra henne er 2-3 timer og da sov hun hele tiden, det er den eneste gangen også. Bare det å kunne gå ut å spise med gubben, dra på kino, eller shoppe med venner. MEN i juni da er det endelig min tur [:D] Skal love dere jeg gleder meg. Søstra mi skal gifte seg og gubben drar hjem med jentungen når hun skal sove mens jeg får bli der utover kvelden. I dag er det akkurat 4 mnd til den dagen hun skal gifte seg [:D] Da skal jeg smake litt alkohol også, for første gang siden august 2009 [8D] Nesten to år det! [:-]
Nå ammer jeg såpass mye enda og hun våkner mye på kvelden og natten så har ikke mulighet til å ta en slurk vin eller cider enda. Men det gjør meg ingenting så lenge jeg har bryllupet til søs å se frem til [8D] Igjen, ikke missforstå meg [8D] Jeg har aldri vært en festjente, eller en som drikker mye. Men å nyte litt av og til og komme seg litt ut, det liker jeg [:)]
Er det flere som ikke har kommet seg "ut" enda? Shopping, kino, middag, på byen, fester osv?
Nå ammer jeg såpass mye enda og hun våkner mye på kvelden og natten så har ikke mulighet til å ta en slurk vin eller cider enda. Men det gjør meg ingenting så lenge jeg har bryllupet til søs å se frem til [8D] Igjen, ikke missforstå meg [8D] Jeg har aldri vært en festjente, eller en som drikker mye. Men å nyte litt av og til og komme seg litt ut, det liker jeg [:)]
Er det flere som ikke har kommet seg "ut" enda? Shopping, kino, middag, på byen, fester osv?