Så heldige dere er!

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Dere som var på landstreff, som skal på det ene og det andre uten unge. Missforstå meg rett, jeg nyter å være med jentungen, og jeg har ingenting i mot å sitte hjemme på lørdagskvelder. Men kjenner jeg savner å finne på noe uten unge [8D] Lengste jeg har vært borte fra henne er 2-3 timer og da sov hun hele tiden, det er den eneste gangen også. Bare det å kunne gå ut å spise med gubben, dra på kino, eller shoppe med venner. MEN i juni da er det endelig min tur [:D] Skal love dere jeg gleder meg. Søstra mi skal gifte seg og gubben drar hjem med jentungen når hun skal sove mens jeg får bli der utover kvelden. I dag er det akkurat 4 mnd til den dagen hun skal gifte seg [:D] Da skal jeg smake litt alkohol også, for første gang siden august 2009 [8D] Nesten to år det! [:-]

Nå ammer jeg såpass mye enda og hun våkner mye på kvelden og natten så har ikke mulighet til å ta en slurk vin eller cider enda. Men det gjør meg ingenting så lenge jeg har bryllupet til søs å se frem til [8D] Igjen, ikke missforstå meg [8D] Jeg har aldri vært en festjente, eller en som drikker mye. Men å nyte litt av og til og komme seg litt ut, det liker jeg [:)]

Er det flere som ikke har kommet seg "ut" enda? Shopping, kino, middag, på byen, fester osv?

Har vært på julebord to ganger, og en gang på shopping i Sverige på dagstur.. Aldri vært uten han på natta! 16.april skal vi ha barnefri hele natta også, da arrangerer jeg surprisebursdagsfest for sambo:) Gleder meg!

jeg har ikke vært borte fra snuppa omtrent..
var på et show i 4 timer når hu var ca 3 mnd trur jeg.. da var hu hos svigers og jeg klarte ikke følge med i det hele tatt![8D]
ellers har jeg vært en svipp tur på butikken mens samboer`n har vært hjemme..men det er snakk om 20 min max..

savner ikke alene tid helle jeg da.. Joda hadde vært koslig og ut og spise el no..
men er bare glad til at jeg slipper den festinga [8D]

men igjen... så GLEDER jeg meg til neste landstreff.. da skal jeg jammen ta meg en øl eller et glass vin![:D]

Vi har hatt barnevakt totalt tre netter som vi begge har væårt ute (1 gang i bryllup, da sov vi i samme hus, 1 gang på cowboyfest, og 1 gang når vi feiret 3 års dagen vår)
Og så hadde pappaen snuppa hele helga når jeg var på Landstreff.

Og jeg skal være ærlig å si, at det er heeeelt fantastisk å kunne sove alene på natta uten å måtte våkne av babycall/barnegråt, og å kunne ligge å dra seg lenge i senga dagen etterpå i kjærestens armkrok.

Selvom jeg elsker både datteren min og livet vårt, gjør det det bare ENDA bedre å komme tilbake til veslesnupp igjen [:D]

ORIGINAL: Elsker Brus

Vi har hatt barnevakt totalt tre netter som vi begge har væårt ute (1 gang i bryllup, da sov vi i samme hus, 1 gang på cowboyfest, og 1 gang når vi feiret 3 års dagen vår)
Og så hadde pappaen snuppa hele helga når jeg var på Landstreff.

Og jeg skal være ærlig å si, at det er heeeelt fantastisk å kunne sove alene på natta uten å måtte våkne av babycall/barnegråt, og å kunne ligge å dra seg lenge i senga dagen etterpå i kjærestens armkrok.

Selvom jeg elsker både datteren min og livet vårt, gjør det det bare ENDA bedre å komme tilbake til veslesnupp igjen [:D]

Så enig, så enig. Har vel ikke hatt sååååå mye barnevakt vi heller, kanskje 7-8 ganger? (Det er kanskje mye?hehe) Men nå ammer ikke jeg da, og hun er engel å legge, så ting går litt smooth her [;)]

Jeg har bare vært vekke fra lillegutt noen timer...Ammer fortsatt en del enda..

Gleder meg i massevis til å komme meg litt ut..Har så lyst å gå på kino [:)] rart sånne ting man gjore før uten og tenke på det en gang...

Føler jeg setter mye mer pris på ting no [:D] Jeg nyyyyter og være hjemme med mini enda så det går fint...

Er ikke du sammen med barnefaren? I såfall bør det jo ikke være så vanskelig å la ham ta henne en natt?

Jeg har vært på tur til Paris i oktober, og jeg og mannen har vel hatt ungene borte på overnatting 3 ganger til nå.

Rekker opp hånda :) har bare vært borte et par timer av og til...og kun på dagtid..men når snuppa blir frisk igjen,så blir det å få henne avendt av nattpuppen...skal begynne å jobbe om to mnd..skal også få pappqen til å legge henne..hitill har det kun vært meg..så da står jeg friere til å reise på kino og lignende...gleder meg :)

Kan vel nesten telle timene jeg har vært borte på en hånd...

Nå før jul var jeg med barselgruppa på en liten fest.. Hadde tatt opp mm så pappan skulle gi.. Han klarte seg, men han hadde nesten måtte komme å hente meg når Amanda våknet på kvelden, han hadde funnet frem ute klær, og nesten startet bilen[;)]
Men han klarte seg..
Når jeg kom hjem la jeg meg til å sove på gjesterommet, til de kom og vekte meg kl 5..

har vært på shopping i et par timer, samt en gang til frisøren og tannlegen. GLEDER meg til å begynne på jobb igjen [8D]

Back
Topp