så har vi flytta til foreldrene hannes

tøtto

Andre møte med forumet
jeg og min sambo har nå flytta til foreldrene hannes[&:] han har mista jobben pga.dårlige skuldre og jeg kan ikke jobbe pga graviditet.

så nå bor vi med foreldrene til min forlovede. syntes det er så rart og jeg føler meg hjelpeløs. syntes det er flaut. me tanke på at jeg er gravid..
er redd folk ska tro vi e helt dum når jeg blir gravid når vi ikke har stabil økonomi og måtte flytte.men har hatt en spontan abordt før og det er glmmesak at jeg ska ta det vekk. men men. foreldrene har no sagt at det går fint og at vi kan bo her så lenge vi vil..

får håpe alt går fint til slutt[:D][:D][:D][:D][:D]

Bra de hjelper dere da[:)] Lykke til og det ordner seg nok[:)]

Får dere ikke noen form for økonomisk støtte? Siden du sier han har mistet jobben og du ikke kan jobbe siden du er gravid.

Håper det ordner seg for dere uansett, slike ting er ikke alltid lett å forutse så du har vel ingen grunn til å være flau over det [:)]

Stakkars dere!!!!!!

Vi bodde hjemme hos foreldrene mine i 5 mnd mens leiligheten min ble fikset etter det hadde vært lekkasje. Er det værste jeg har vært med på!!!!

Mye kjekkere nå når vi går på besøk til hverandre!!!

Gå oppå andre er jo helt forferdelig!!!!

Jeg har et kjempe godt forholde til mine foreldre selv om ingen tror det detter å ha lest dette. Det samme har samboeren min!!!

var på sosialkontoret. men det virket ikke som de ville hjelpe av en eller annen grunn. det tok vist 8 uker før vi fikk vite om vi fikk noe støtte osv fra de.....men de trodde ikke vi fikk noe.
men eg fikk alfrig noe svar heller fra de om hvorfor vi mest sannsynlig ikke fikk noe[:@]

ORIGINAL: ~Anni87~

Bra de hjelper dere da[:)] Lykke til og det ordner seg nok[:)]

Back
Topp