Så har rydding av tomta startet *nytt bilde*

lenemor

Forumet er livet
I dag har de saget ned masse trær og begynt å planere vei inn til tomta. G måtte ut og dokumentere fremgangen før de begynner med sprenging. Hva synes dere om utsikten vår da??

æsj, det ble så lite - kopierte bare fra G sin facebook-side... skal få han til å maile over til meg så jeg kan få det litt større

Vent litt, skal bare finne frem lupen min.. [:D][8D]

åå... for en flott utsikt.. misunner dere som bor slike flotte steder altså...!! savner det litt her.. [:)]

sånn - det var bedre

Ja, det var flott utsikt! [:)]

For en flott utsikt [;)]. Skal ikke se bort fra at jeg/vi har kjørt forbi der før [8D] Hva heter det der ute, for det er vel litt på utsiden av Volda? 

Utrolig flott utsikt - skikkelig flott tomt! Blir spennende å følge framgangen framover[:)]

ORIGINAL: *Flatula*

For en flott utsikt [;)]. Skal ikke se bort fra at jeg/vi har kjørt forbi der før [8D] Hva heter det der ute, for det er vel litt på utsiden av Volda? 

Det heter Hjartåbygda, og ligger rett igjennom tunnelen ut av Volda i retning Nordfjordeid (om man ikke tar ferga)... Så vi kommer til å ha fire kilometer tunnel fra huset vårt og til sentrum - ganske greit når brøytemannskapet svikter på vinterstid [:D]

WOW, lenemor!!
Det så kjempefint ut, og man trenger ikke mye fantasi for å se at det ser sikkert like fint ut om sommeren!!

Wow, kan jeg flytte inn! Så utrolig fin utsikt![:D]

Helt fantastik utsikt lenemor, nesten som er i Blaker[;)]
Gleder meg til å følle med husbyggingen deres.
Dere kommer til å få det så fint

Utrolig flott utsikt!! [:D]

Blir spennende å følge prosessen videre [:)]

Åhhh så herlig det ser ut!!! Du vil nok kose deg glugg når du sitter og drikker kaffien din om morgenen![:D]

Ikke noe å klage på den utsikten der hehe..[:D] Blir sikkert kjempe fint.

FOR ein Flott utsikt dåkke får!![:D]

Back
Topp