Så har jeg vært på UL idag pga blødninger igjen

Snoflak

Elsker forumet
Spiren lå der å sprellet som en reke hehe 2 cm lang, hjertet slo å gyn sa jeg er 9+1 idag :) Han sa at nå når vi har sett alt er fint nå skal det mye til for at det skal gå galt.. så det var jo beroligende.. :) Ble sykemeldt pga kvalme, oppkast å blødninger ..

Godt å høre at alt er som det skal :)
Håper du klarer å slappe litt mer av nå. :)

Hadde bare min lege også kunnet henvist meg til ul.
Men han nekter..(selv om jeg har vært på privat ul etter store blødninger)
Og siden det var to fostersekker, en tom og en med en spire i, så vil jeg jo vite om dette blir to eller om den andre fostersekken forsvinner.

Ikke meninga å kuppe tråden din :)

Så bra at lille spire har det fint i magen:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra at den lille har det bra i magen :-). Vi er like langt vi :-):-). Er også 9+1 i dag. Når er terminen din?

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Så bra at den lille har det bra i magen :). Vi er like langt vi :):). Er også 9+1 i dag. Når er terminen din?

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Han sa bare 9+1 ifølge ultralyden så jeg aner ikke.. men d skal vel bli ca 27 august ? :)

Godt å høre at alt er som det skal :)
Håper du klarer å slappe litt mer av nå. :)

Hadde bare min lege også kunnet henvist meg til ul.
Men han nekter..(selv om jeg har vært på privat ul etter store blødninger)
Og siden det var to fostersekker, en tom og en med en spire i, så vil jeg jo vite om dette blir to eller om den andre fostersekken forsvinner.

Ikke meninga å kuppe tråden din :)

Huff ja d forstår jeg kjempegodt, push videre.. han bør henvise deg om dette er noe som stresser deg ? Jeg går regelmessig på UL pga risikosvangerskap så jeg er "heldig" på den måten

Huff ja d forstår jeg kjempegodt, push videre.. han bør henvise deg om dette er noe som stresser deg ? Jeg går regelmessig på UL pga risikosvangerskap så jeg er "heldig" på den måten

Hadde jo håpet på at han skulle gjøre det.. Men jeg har bestilt meg ny privat ul, og skal dit den 5 eller 6 februar :p (har allerede glemt hvilken dag jeg bestilte, og jeg bestilte for fem minutter siden ;) )

Så bra at alt så greit ut med lillingen! :) Tenker mye på dere som har hatt blødninger!
Har vært gjennom både det ene og andre, så jeg er dødsnervøs bare jeg ser blod! :s Har foreløpig ikke hatt noe blødninger i dette sv.skapet (takk gud for det)!
Håper at du ikke får flere blødninger og at spiren klorer seg fast til august! :) *klem*

Back
Topp