Så har bekkenløsningen meldt sin ankomst...

Snoflak

Elsker forumet
Sist svangerskap gikk jeg med krykker å hadde grusomt vondt i bekkenet natt å dag.. De siste dagene har jeg begynt å verke i bekket igjen så jeg vet hva som venter... hadde håpet at jeg slapp dette svangerskapet :)

Nei, allerede!? Stakkars deg :( Gikk på krykker forrige gang jeg også, det vil si, de gangene jeg orket å gå noe sted... Håper det ikke blir like ille for deg (eller meg ;) ) denne gangen..! Fysio, akupunktur?

Nei, allerede!? Stakkars deg :( Gikk på krykker forrige gang jeg også, det vil si, de gangene jeg orket å gå noe sted... Håper det ikke blir like ille for deg (eller meg ;) ) denne gangen..! Fysio, akupunktur?

Ja den kom rundt 3 mnd sist så da kom den 2 uker tidligere denne gang.. :( Ja jeg husker bare d å gå fra sofaen til toalettet var en kamp.. Hehe ja er lov å håpe men jeg har vært her før så jeg føler jeg aner hva som er i vente.. Menmen, d er verdt det når barnet kommer.. men guu så vondt d var under pressriene med bekkenløsningen, følte hele bekket ble knust hver gang jeg pressa.. bah hehe..

Back
Topp