Så grusomt trett...

mari30

Andre møte med forumet
Flere her som bare sover å ikke får gjordt noe?
Tips til å kanskje få litt mer energi?
Jeg er så trøtt å slapp....å det er så uvant siden man er vant til å være full av fart :)
7 uker i morgen....må vell kanskje belage med på 7 uker til med null energi 

Jeg må prioritere det jeg har mest behov for å gjøre. I dag trening, i morgen gjøre litt husarbeid. Må ha noen timer å slappe av på midt på dagen. Ellers blir det ganske lite gjort her også....

Sånn er jeg også! I går sov jeg 9 timer på natta, stod opp og var våken i to timer så tilbake i senga for å sove mer! Og null energi så huset ser helt jævli ut, er nesten flaut hvis folk kommer innom! Men orker ikke tanken på å gjøre noe her.. Samboeren min gjør jo sin del, men han jobber også masse og ordner ute her. Så han har ikke akkurat tid til å rydde etter meg hele tiden.. Så det får bare se sånn ut her så lenge.. Og ikke nok med det, men jeg skulle virkelig ha søkt på jobber, men orker ikke. Vil bare ligge på sofaen. Så tips tas i mot med takk ja!

Jeg sover gjerne 12 timer i strekk til "normalt". Nå er jeg oppe i 13-14 timer, og alikevel går jeg rundt som en zombie og er kjempelat!

Har slitt med det samme de siste ukene jeg også, så denne påskeferien kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt!! jeg klarer å få gjort litt husarbeid, skolearbeid og andre ting jeg ikke har hatt energi til tidligere, ettersom jeg ikke trenger å stå opp å dra på jobb denne uken. 

En treningsform som har fungert supert for meg, selv om jeg har vært veldig sliten og trøtt, er yoga. Jeg går på det en gang i uken. Tror det er fordi man starter ganske rolig, varmer opp kroppen sakte, også avslutter man med avspenning...ser ikke for meg at jeg kunne klart å legge ut på joggetur eller lignende sånn som ting er nå.. 

Håper formen din blir bedre snart! 

uff ja her sniker trøttheten seg inn :P var på jobb i stad, tok stellet hos alle grisene våre.. og det var likefør jeg bare la meg til å sove i en høy haug..ellers kunne jeg stå å sove.. er helt forferdlig. er kjipt når det eneste en tenker på er å sove! :P
er og midt i bacheloren min.. sitter her med perspektivtegning og lager modeller i papp.. (skal lage et skap) og kan ikke si at det går unna :P så trur jaggu meg en får ta å legge meg ned på litt!!

har desverre ingen tips, men tror at aktivitet og trening gir mer energi :)
nøtter og frukt av ulike slag
jeg drikker en del smootie jeg da..og den innholder jo mye godt som kan gi litt energi :)

så må vel bare prøve oss frem til noe som hjelper.. for kjedelig å ty til puta hver gang :P

Trøtt ja..det er bare forbokstaven :p

I dag var jeg hjemme fra jobb pga kvalme. Leverte lillemann i bhg, la meg på sofaen klokken 09 og våknet 13:30 -og nå sitter jeg her i sofaen og er trøtt som bare det ;)

Trøtt som en strømpe! Jeg er relativt våken om morgenen (vant til litt variabel søvn pga en sønn som er en del våken), men utover dagen siger det på - og jeg bare MÅ legge meg nedpå. Kvalmen kommer heller ikke på morgenen for min del, men siger på og når toppen samtidig med trøttheten. Da er det ikke barebare å underholde de to barna som er fulle av energi, kjenner jeg. 

Back
Topp