Så grønnsaker ved solvegg?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Vi har en solvegg på garasjen som er veldig varm (såpass at vi sliter med å oppholde oss der over litt tid) og med sol mye av dagen.

Finnes det noen grønnsaker eller lignende jeg kan så som kan stå der?

Vi har en solvegg på garasjen som er veldig varm (såpass at vi sliter med å oppholde oss der over litt tid) og med sol mye av dagen.

Jeg ha en kjempe fin solvegg under kjøkkenvinduet.
Der har vi tomater, agurker og sukkererter. De ble kjempe fine og saftige. Må bare huske å vanne ofte :D

Jeg og ville hvertfall hatt tomter der

Hørte om noen her i Norge dom fikk til et ferskentre pga det sto i en så varm solvegg :)

Jeg ha en kjempe fin solvegg under kjøkkenvinduet.
Der har vi tomater, agurker og sukkererter. De ble kjempe fine og saftige. Må bare huske å vanne ofte :D

Kuli :) Får ta en tur innom plantasjen en dag :)

Kuli :) Får ta en tur innom plantasjen en dag :)
sukkerertene mine ble like tykke som fingrene mine og veldig gode til å bare gomse i seg.
Alle som var her bar gikk å momset sukkererter. :D

I år skal jeg også ha jordbær der tenkte jeg.. De blir så gode og saftige hvis de får mye sol.

Det hadde vært kult! Vi har dessverre ikke gress i bakgården, så må bli ting som kan gro i kasser/potter :)

Hmm sett en stooor balje der :p neida.

Jeg skal ihvetfall ha solsikker i år, tomater, agurk, jordbær og gresskar er sikkert noe du fint kan få til i kasser :) Ta en titt på plantasjen, der har de masse frø :)

Er også mye en kan gro i, bare å bruke ting som kan fylles :) og bruk plassen på veggen til å få mer ut av det du planter :) slenger med noen bilder som eksempel :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    134,8 KB · Visninger: 35
  • image.jpg
    image.jpg
    128,2 KB · Visninger: 36
  • image.jpg
    image.jpg
    146,5 KB · Visninger: 35
Mamma fikk i fjor mye druer på sin plante i fjor. Den sto ved en slik vegg. Det var litt av syn, store blå drueklaser:)

Kan bli bra det. Sleng deg med i "tråden om det som spirer og gror " da, inspirasjon?

Back
Topp