Så glad!!

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Idag har jeg liggi i 4 uker alt! Tiden har egentlig gått fort likevel, selv om jeg har hatt mange stunder der alt har føltes helt håpløst!! I morra er det "hjemreise" til hjem sykehuset mitt, og babyen ligger nå med hodet ned!!! :D har liggi for det meste i tverrleie/seteleie så ble glad nå selv om jeg vet at han godt kan snu seg igjen. Han var 1080 gr så begynner å bli stor ;) og dessuten, mamma skal ta med seg hunden min i morra, så skal de kjøre senga mi ut så jeg får sett han igjen!! Har ikke sett han på 4 uker så jeg gleder meg kjempe masse! :) Dette ble en bra dag :)

å så supert :D Du har vært flink som har holdt ut så lenge ;)

Så flink du er, og så bra at babyen vokser og trives. Herlig å høre at du får reise hjem i morgen, og at du til og med får hilse på voffsen :-) har hund selv, så kan bare tenke meg hvor mye det betyr for deg :-) lykke til med reisen i morgen!! :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Så bra å høre.. Velkommen til Lillehammer skal du være.. Utrolig stille på Nyfødtintensiven her kun oss og en unge som kom til verden idag tidlig.. Er du 28 uker i morgen ?

Hvor lenge tror du du klarer å ruge til? Tror de at du går til termin ?

Så bra!!! Du har virkelig vært flink :) Blir sikkert kjempedeilig å få være nærmere hjemme :)

Så flink du har vært!! Disse ukene og dagene er jo verdt så utrolig mye for den lille i magen!! Så gøy å komme litt nærmere hjemme, få se hunden og føle at ting går på fram! Godt lille har lagt seg med hodet ned og legger godt på seg også :)

Back
Topp