Så glad!!!

fruluna

Forumet er livet
Jippi jeg er så glad og lykkelig om dagen.. Hi hi.
Nå har jeg akkurat bestillt 3d Ul på majorstuaklinikken om to uker, og jeg gleder meg så fælt [:D] [:D]
Livet er rett og slett utrolig bra når man er gravid selv om det er litt plager.. [;)]

så moro da[:D]
har oxo lyst på 3d ultralyd...[:D]
ja livet er egentlig utrolig bra når man er gravid,en spennende tid d[:D]

jeg vil oxo ha 3d ultralyd.... vet du om de har d i bergen??? hva d koster??

Jeg tror kanskje de har det på haukeland.. Ring til de å hør du [:)]
Jeg fikk beskjed om at det kostet 1000 kroner. Da var det en halvtime, og bilder og en videosnutt inkludert. [:D]

da skal jeg ringe haukeland[:D] takk for hjelpen[:D][:D][:D][:D]

Så gøy[:D]...lyst jeg og, men tror ikke det er noe slikt i Fredrikstad[8|]

Kunne ha tenkt meg 3D UL jeg igså, men da må jeg vel til Oslo tenker jeg...

noen som vet om de har d i sandnessjøen??

Så bra at du har det så godt da[:D] Håper mitt liv som gravid snart er over jeg...

Begynner du å bli lei Lindaen? [:)]
Det snur fort dette her, for jeg sa akkurat til typen i stad at jeg gledet meg til det var over.. Følte meg plutselig så varm, og bh`n stramma og genseren var plutselig så trang og alt var håpløst..Mett og fæl også.. He he.. [&:]

ORIGINAL: lilla

noen som vet om de har d i sandnessjøen??

tror ikke det

Jeg må si at jeg synes ikke det er så fint å fantastisk å være gravid , slik som alle skal ha det til nei[:)] Gleder meg til å være ferdig jeg også[:)]
ORIGINAL: lindaen

Så bra at du har det så godt da[:D] Håper mitt liv som gravid snart er over jeg...

Åh.. Jeg har vært lei siden jeg ble sykemeldt med bekkenløsning å fikk svangersskapmigrene i tillegg... For 3 måneder siden[8|]

er for mye frustrert jeg, trøtt å klar! rett å slett sliten. mens andre dager helt i hundre. skulle gjern ha hatt 3d ul, men det er vel ingen vits nå som vi skal få se ha snart allikevel

87alenemamma... har du ringt kk på haukeland? hadde de 3d ul??? Da vil jeg og ringe!![:)]

Back
Topp