Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jippi jeg er så glad og lykkelig om dagen.. Hi hi.
Nå har jeg akkurat bestillt 3d Ul på majorstuaklinikken om to uker, og jeg gleder meg så fælt [:D] [:D]
Livet er rett og slett utrolig bra når man er gravid selv om det er litt plager.. [;)]
Jeg tror kanskje de har det på haukeland.. Ring til de å hør du [:)]
Jeg fikk beskjed om at det kostet 1000 kroner. Da var det en halvtime, og bilder og en videosnutt inkludert. [:D]
Begynner du å bli lei Lindaen? [:)]
Det snur fort dette her, for jeg sa akkurat til typen i stad at jeg gledet meg til det var over.. Følte meg plutselig så varm, og bh`n stramma og genseren var plutselig så trang og alt var håpløst..Mett og fæl også.. He he.. [&:]
Jeg må si at jeg synes ikke det er så fint å fantastisk å være gravid , slik som alle skal ha det til nei[:)] Gleder meg til å være ferdig jeg også[:)]
ORIGINAL: lindaen
Så bra at du har det så godt da[:D] Håper mitt liv som gravid snart er over jeg...
er for mye frustrert jeg, trøtt å klar! rett å slett sliten. mens andre dager helt i hundre. skulle gjern ha hatt 3d ul, men det er vel ingen vits nå som vi skal få se ha snart allikevel