Så glad, så glad

Monkaponka

Forumet er livet
I dag har vi vært å kjøpt sprinkelseng og stellebord på Ikea.
Kostet 3500, kjempe billig, men veldig pent[:D]
Har lagt all tøyet på plass i skuffene, bleier og kluter er på plass og pyntet opp sengen.. hehe litt i det tidligste laget, men skal jo vaske det før han kommer til verden.
Det er bare sååå deilig å se det stå klart!! Går forbi det flere ganger, stryker på det å stirrer på detNå er jeg lykkelig nå 

Noen fler som har vært litt gærne??

Madrassen + overmadrass ligger fortsatt i plasten, men dekket over med et lyseblått teppe og en liten bamse.. Bare for syns skyld[:D]

hvordan var det stellebordet, med skuffer og badekar eller? og det kosta da?

prøver igjen..

Sengen

Stellebordet er uten badekar, kjøper tummytub'n i stedet. De vokser ut av dette karet etter ca 3- 4 mnd..

Mye finere i virkeligheten enn bildet viser.

De har også i hvitt til halve prisen, men det virket ikke like stabilt..

Nå har jeg ikke kjøpt stellebord da, fordi vi skal flytte to uker før termin, men jeg har kjøpt vogn, og bare MÅTTE prøve å sette den sammen..... [:D] Den er kjempefin, og nå står den i gangen.... Får litt sommefugler i magen bare jeg ser på den..... [:D][:D] Har og kjøpt Reisebagen junior for å ha til å pakke litt småting i...har og kjøpt to bodyer i str 60, en liten lue i str 60 og et par små frottèsokker... Har begynt å bli litt tussete ja.... [:D][:D] Må jo pakke vogna ned igjen før vi flytter, men den kan stå der en stund og se fin ut....blir litt støvete, da, men man kan da vaske.... [;)]

Gratulerer med fine stellebord og senger forresten.... [:D]  Må vente til vi ser hvordan leiligheten er før vi kjøper noe...

synes det er så godt få noen ting i huset jeg..så blir gleden enda større. Har kjøpt barnevogn og noen få plagg. har også gitt bud på en brukt vugge som jeg antageligvis får denne uken, fem hundre kroner! Litt sånn høy variant så den blir omtrent samme høyde som sengekanten min :) ....så blir det nok endel shopping etter neste torsdag (18 juli) da vi skal på 3d...håper de kan se kjønnet da!

ORIGINAL: FrknFryd

Til dere som kjøpte sengen på ikea:
Var på ikea igår og så på seng der, og fant ut at jeg også må kjøpe madrass der da, pga. svenske mål. Var det den fjærmadrassen+overmadrass dere kjøpte? Synes den virka så myk, så ble litt usikker der jeg sto. Både mamma og kjæresten mente den var helt grei, fordi babyen ikke er så tung... Mulig det er jeg som overreagerer[&:]

Kjøpte sultan madrassen til ca 500 kr og overmadrassen (til nærmere 200 kr) som det var bobler/bulker i på den ene siden. Den var jo myk nok og det er jo madrassen også. De skal ikke være for mykt heller..
Den overmadrassen virker også kjølende p.g.a disse bulkene.

Vi har kjøpt det meste nå..Har fått stellekomoden på plass og de få klærne jeg har er oxo på sin plass,må bare vaske de når tiden nærmer seg..
Vi mangler bare litt små ting så kan Nurket komme..
Bare 88 dager igjen nå..

Har ikke gjort sengen klar da..Har satt alt oppi den jeg..Men den står nå inne på soverommet vårt [:)]

[:D]

Back
Topp