Så glad, så glad!

Heidi88

Glad i forumet
Kjenner jeg er så glad nå!
Har nettopp snakket med en hyggelig dame på fertilitetsavdelingen på sykehuset, som har gitt meg en ny time til forsamtale hele 6(!!!!) måneder før den opprinnelige timen vår var!:-)

Jeg ringte på fredag for å få bekreftet timen i mars, og spurte samtidig om de fikk avbestillinger underveis, og om jeg kunne ringe i ny og ne for å høre med dem om det var noe ledig.
Noen timer senere samme dagen, kl.14.59, hadde hun ringt da jeg var inne i butikken i ca 3 min:/ så på telefonen 4 minutter etterpå, såå frustrerende. Kontortida var over og jeg kunne ikke få tak i dem før idag! Ringer så opp nå og hun gir meg en time som hun hadde holdt av- i neste uke!:-)

Dette blir spennende! Vi hadde egentlig tenkt å kjøre i gang med privat forsøk neste syklus, i mellomtiden, men nå vet jeg ikke.

Noen som vet hvor lang ventetida er i det offentlige etter man har vært på forsamtale? Glemte spørre nå, tårene rant litt;)

Så spennende! De er kjempe flinke der. Som jeg kan huske tror jeg du kan starte opp ganske kjapt etter samtalen men det vil du få info om på timen .

Så spennende! De er kjempe flinke der. Som jeg kan huske tror jeg du kan starte opp ganske kjapt etter samtalen men det vil du få info om på timen .

Åh, såå spennende!:) får mensen 4-5 dager etter timen på sykehuset, men det er kanskje litt vel optimistisk å tro det kan skje noe så kjapt?;)

Har nettopp snakket med en hyggelig dame på fertilitetsavdelingen på sykehuset, som har gitt meg en ny time til forsamtale hele 6(!!!!) måneder før den opprinnelige timen vår var!:-)

Jeg ringte på fredag for å få bekreftet timen i mars, og spurte samtidig om de fikk avbestillinger underveis, og om jeg kunne ringe i ny og ne for å høre med dem om det var noe ledig.
Noen timer senere samme dagen, kl.14.59, hadde hun ringt da jeg var inne i butikken i ca 3 min:/ så på telefonen 4 minutter etterpå, såå frustrerende. Kontortida var over og jeg kunne ikke få tak i dem før idag! Ringer så opp nå og hun gir meg en time som hun hadde holdt av- i neste uke!:-)

Dette blir spennende! Vi hadde egentlig tenkt å kjøre i gang med privat forsøk neste syklus, i mellomtiden, men nå vet jeg ikke.

Noen som vet hvor lang ventetida er i det offentlige etter man har vært på forsamtale? Glemte spørre nå, tårene rant litt;)

Så gøy at du skal på forsamtale såpass mye tidligere enn først oppsatt. :)

Hvor lang ventetid det er etter forsamtalen varierer mellom de ulike sykehusene, og hvor mye ledig kapasitet de har når man kommer. Hvilket sykehus hører du til? :) Jeg hører til Ullevål og var på forsamtale i starten av mai. Jeg startet med nesespray i midten av juli og skal ha forsøk nå i august. Det har tatt litt ekstra tid siden de har hatt sommerstengt i fire uker.

Så gøy at du skal på forsamtale såpass mye tidligere enn først oppsatt. :)

Hvor lang ventetid det er etter forsamtalen varierer mellom de ulike sykehusene, og hvor mye ledig kapasitet de har når man kommer. Hvilket sykehus hører du til? :) Jeg hører til Ullevål og var på forsamtale i starten av mai. Jeg startet med nesespray i midten av juli og skal ha forsøk nå i august.

Hører til Haugesund:)

Hører til Haugesund:)

Vet du om de har hatt noe sommerstengt? Hvis de har hatt det så kan det hende at de har litt ekstra trykk nå i august. Jeg vet ingenting om ventetidene på forsøk hos dem, men masse lykke til neste uke! :)

Vet du om de har hatt noe sommerstengt? Hvis de har hatt det så kan det hende at de har litt ekstra trykk nå i august. Jeg vet ingenting om ventetidene på forsøk hos dem, men masse lykke til neste uke! :)

De har hatt stengt hele juli ja, så er nok litt som skjer nå kan jeg tenke meg:/ tusen takk for lykkeønskning!:-) dette blir spennende!

Så fint! Jeg var på forsamtale i slutten av januar og startet på medisiner i mars. Men alt avhenger av kapasitet til klinikken, osv. De fleste kommer igang relativt kjapt etter første samtale. Lykke til! :)

Så godt med slike gode nyheter i denne prosessen!!!:D Ja du får dato på forsamtalen, hvertfall gjorde vi det, så da har du mer å forholde deg til :) Masse lykke til!:)

Det blir nok ikke så lenge å vente etter forsamtalen nei, og hvis det ikke er ledig på første syklus du får ringe inn så prioriteres du på neste (slik jeg forstod det, har ikke måttet vente en syklus og jeg har hatt stimulering og egguttak i 3 omganger)

Har nettopp snakket med en hyggelig dame på fertilitetsavdelingen på sykehuset, som har gitt meg en ny time til forsamtale hele 6(!!!!) måneder før den opprinnelige timen vår var!:)

Noen timer senere samme dagen, kl.14.59, hadde hun ringt da jeg var inne i butikken i ca 3 min:/ så på telefonen 4 minutter etterpå, såå frustrerende. Kontortida var over og jeg kunne ikke få tak i dem før idag! Ringer så opp nå og hun gir meg en time som hun hadde holdt av- i neste uke!:)

ÅÅÅÅ, så gøy!!! så spennende!
tror nok ventetid etter forsamtale varierer i forhold til om det er noe flere prøver og lignende og om det er plass den gitte måneden... tror også det er stor forskjell fra mnd til mnd... Men har ikke vært offentlig enda selv :P

Back
Topp