Så glad, så glad!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Så herlig at vi får en sjans til å beholde terminforumet vårt! Det er helt fantastisk at det enda er aktivitet her inne, når jeg kikker litt rundt og ser hvor dødt det er andre steder.. Selvom mange har forsvunnet (og mer enn gjerne må komme tilbake) er vi en kjerne igjen her som er helt fantastisk :-) Takk for at dere er her alle sammen, en knakandes fin gjeng!! Nå har vi tatt helgen, Sørlandet står for tur i morgen, svigerfar er klar for besøk! Jeg har vært hos legen i dag, mest pga jobbsituasjon, men måtte også sjekke et hissig utslett jeg har på armene. Lei av å klø for å si det slik! Legen var usikker, men tok prøver og behandler som brennkopper. Tok også alle prøver som tas første svangerskapskontroll, slik at de er klare til den timen i starten av mars! Håper alle får en fin helg! Vi gleder oss mest til å fortelle nyheten på løpende bånd, ikke minst til Teodor!! Ha en fin helg :-)
 
Ja, det er strålende!! :) Nå tar det seg jo enda mer opp her og, ser jeg:)

Så gøy med graviditeten din, altså. Gleder meg til å høre hvordan Teodor tar det!
 
Ja, det var godt å høre :) var nesten redd for å prøve å gå inn her en dag og så var det borte! Nå får vi skravle i vei :)

Fru H: lykke til på fortellerrunden, de blir sikkert kjempeglade for nyheten :)

Her har jeg levert Amelia i bhg og har kost meg med litt te og frukt imens Eveline tok seg en lur i vogna :) må er hun våken og koser på fanget....
 
Spennende å fortelle det til alle. :) 

Håper du blir kvitt utslettet, det hørtes ikke godt ut.
 
Back
Topp