Så glad:D!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Får meg kanskje jobb i morgen[:D] Ikke 100 % da, men kanskje 50 og det er en god begynnelse. Hadde det slik i sist jobb, og tok ikke lange tiden før jeg var oppe i 100%!

Skal innom og snakke med sjefen imorgen[:D]

Var en jobbvenninne til min mor som kjente ei som driver en Kid Interiør butikk, og hun sendte mitt nr til henne[;)]

Er så glad, siden jeg er gravid og trenger jobb asap!

Så bra [:D][:D][:D] Du får holde oss oppdatert [;)][:D][;)]

Takk takk[:D]

Skal selvfølgelig oppdatere dere jenter[;)][:)]

Å det beste er at hun hørtes så positiv ut, uten å ha møtt meg[:)] Akkurat slik var det sist gang jeg fikk jobb.
Føler jo nesten jeg har fått jobben...hihi[;)][:)]

Så flott, gratulerer! Og lykke til i ny jobb!!! [:D]

lykke til i morgen[:)]

ORIGINAL: *Rebella*

Lykke til[:D]
Har du bhg-plass til storebror?

Takk[:D]
Jepp, fra 16. August[:)] Og sambo tar ferie rett før, og imens skal vi få det til å funke[;)] Sambo har jo fri annenhver uke, og jobber natt den andre uken[:)]

Jeg skrev til deg tidligere, men ser jo nå at innlegget ikke ble lagret[&:] Så spennende med jobben. Håper og tror at du får den[:)] Gleder meg til oppdateringen i morgen[:)] Kommer du til å si at du er gravid eller hva tenker du om det?

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg skrev til deg tidligere, men ser jo nå at innlegget ikke ble lagret[&:] Så spennende med jobben. Håper og tror at du får den[:)] Gleder meg til oppdateringen i morgen[:)] Kommer du til å si at du er gravid eller hva tenker du om det?

Åja...sånt skjer[;)]

Nei, det gjør jeg ikke. Det er jo ikke normalt å si det så tidlig uansett, vil passere uke 12 før jeg sier det. Hun har jo ikke lov å spørre om jeg er gravid heller så[:)]

Jeg tenkte jeg skulle si at jeg merket jeg var gravid rett etter jeg eventuelt fikk jobben[;)] Er redd hun ikke vil ansette meg hvis jeg sier jeg er gravid. Og jeg må jo få meg en jobb. Men for å være helt ærlig vil jeg si det, liker ikke at jeg må holde det hemmelig osv. føler meg ikke så veldig bra.

Jeg skjønner deg veldig godt. De har ikke lov til å ikke ansette deg pga graviditet, men de kan fort gjøre det. Så følg planen din[:)] Siden du ikke er så langt på vei kan du bare si at du fant det ut etter at du hadde fått jobben. Og frem til uke 12 får du bare gjøre en kjempe jobb slik at de ikke vil miste deg[:)]

Back
Topp