Så glad at jeg må lage egen tråd om det

namba

Forumet er livet
Jeg har nådd første hovedmålet mitt når det gjelder å gå ned i vekt. Det første målet var å slanke bort alle gravidkiloene jeg hadde etter det siste svangerskapet, og nå er de endelig borte![:)] Nå har jeg gått ned åtte kilo og jeg er kjempefornøyd og veldig stolt av meg selv. Jeg har gått fra å spise sjokolade, potetgull og brus hver dag til å ikke ha rørt det på to måneder! Det er nå det begynner, for nå skal jeg gå fra å være tykk til å bli mer og mer normalvektig. Så langt har jeg bare gått fra å være tykk til å fortsatt være tykk. Men nå..! Nå skal det bli bra.[:)]

Jeg må jo legge til at nå er det bare et par hundre gram igjen før jeg har slanket vekk hele Majas vekt.[8D] Hun var 8,13 kg på femmåneders kontrollen. [:)]

Knallbra!!!! Du er kjempeflink![:D]

Så flink du er namba!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Bra jobba![:D]

SÅ FLINK DU HAR VÆRT!!![:D]
Litt rart at hele "Maja" er borte, da får man liksom sett litt bedre hvor mye som faktisk forsvinner[:D]
Stå på videre, dette klarer du!

Utrolig bra! Må bare si at jeg ikke synes du er tykk jeg, jeg synes du er fin

ORIGINAL: lenemor

Utrolig bra! Må bare si at jeg ikke synes du er tykk jeg, jeg synes du er fin

Takk, det var fint sagt. [:)]

Takk for støtten alle dere andre. [:)]

Gratulerer så masse med første nådde mål..! [:D]

Takk.[:)]

Så flink du har vært. Hurra! Skjønner godt at du er fornøyd, og bedre og bedre blir det etterhvert som du står på!!

Ja, jeg gleder meg til fortsettelsen.[:)]

ORIGINAL: sisu

Så flink du er[:D]
Må ta meg i nakken selv å gjøre noe

Så deilig! Kjenner følelsen av å ha fått av de kiloene ja - bare at hos meg gikk det vel ca 10 år før alt var av[8D][:D]

Lykke til med fortsettelsen![:)][:)]

Du er kjempeflink,all grunn til å være stolt av deg selv [:D] håper å samle nok motivasjon til å begynne jeg og [&:] Bare utsetter og utsetter og finner opp nye unnskyldninger for meg selv...[:)]

Du er kjempeflink, namba[:)]

Back
Topp