Så gøy!!!

neognurk

Gift med forumet
SNUPPA ÅLER. Hun virkelig virkelig åler fremover!!! Det er ikke snakk om store avstander og stor fart. Og det er ikke leker som er interessante. Det er mammaens røde pc-en og den andre-ikke ødelagte telefonen som er målet. Men samme det. Snart er vi på andre siden av rommet[;)]

Hurra[:D] Flinke lille vennen! Nå er det ikke mer fred å få, alle ting må passes på[;)][:D]

Hurra Flinke lille vennen! Nå er det ikke mer fred å få, alle ting må passes på

Det går nok ikke så fort hehe. Har jo ikke lyst at enda en telefon og pcen skal bli gulpet på eller hva nå det hun har gjort med telefonen min i dag tidlig.

Her har vi brukt mobiler som tiltrekningskraft for snuppa for å få ho til å komme seg fremover,og fremover går det også asså...veldig spennende disse tingene vi driver å prater med skjønner du..hehe. AAALT vi har er mer spennende enn alt annet,skal alltid ha det jeg har[:)][:)][:)]

SÅååå flink snuppa di har blitt da,nå må man tenke litt over hva som ligger innen for rekkevidde,for nå kommer ho seg litt mer rundt..og fortere enn man aner..artig er det. Jeg sitter alltid med et stort glis da ho driver å drar seg fremover og ruller hit og dit..så morsomt å se. Bilde???[:D]

Så spennende!!

Kanskje det er derfor hun har vært utilpass? Min sutret mye i perioden rett før han ble mobil.. Tror han ville så gjerne men ikke klarte.. Når han ble mobil, var det så herlig å nå fram til alt han ville :D

Ååh, så glad jeg ble for å høre det! Så kjekt for snuppa di, og så kjekt for deg! [:D]

Jeg er tante til ei som var grinete hele tida, helt til hun begynte og gå - da åpnet det seg en ny verden for henne, og nå er hun verdens blideste [:)]

Faktisk, så leste jeg på nett (en plass..[8|]) at når barna er rundt 7mnd så skjer det så mye utviklingsmessig, at de ofte blir utilpass og grinete. Kan våkne av mye mareritt og sånt.. Var også noe med at man ikke skulle skryte av dem rundt leggetid, for da skulle det være fred og ro, ikke "prestasjons-mas"[:-] Syns det var litt rart, men veldig interessant lesing![:)]
Min hadde ei uke hvor han var flink til å legge seg og til å sove[:-] nå er han tilbake i mamma og pappa sin seng i løpet av natten..
Menmen, jeg syns det er kos også da..også gråter han jo ikke utrøstelig, stor forskjell på det[:)]

Så gøy! Kjempeflink! Hun her åler ikke ennå. Lokker med leker, men kanskje det er pcen og mobilen som skal til her også [:D] Hun er jo veldig opptatt av dem når hun ser dem ellers, så jeg skal jammen prøve på det *hehe*

hehe, samme her, begynte for eit par dager sia.. No gjelder det å passe på!![:D]

Så flink.[:)] Her skjer det absolutt ingenting.[&:] Snur seg ikke engang. Hun klarte å snu seg fra rygge til mage for 2uker siden ca, men gjorde det bare noen ganger den ene dagen så var det slutt. Men dersom hun ikke har snudd seg om 2-3uker så skal hun til fysioterapeuten.

Hipp hurra, så gøy! Flink hun er[:D]
Herlig!

Så flink. Her skjer det absolutt ingenting. Snur seg ikke engang. Hun klarte å snu seg fra rygge til mage for 2uker siden ca, men gjorde det bare noen ganger den ene dagen så var det slutt. Men dersom hun ikke har snudd seg om 2-3uker så skal hun til fysioterapeuten.

Ikke noe rulling her i huset heller. Ser nesten ut som at hun skal hoppe over det for å rekke alle andre babyer. Gynger på armene sine og prøver å få beina under seg. Sånt styrer hun her nå og det er gøy!!!

Så gøy! Kjempeflink! Hun her åler ikke ennå. Lokker med leker, men kanskje det er pcen og mobilen som skal til her også Hun er jo veldig opptatt av dem når hun ser dem ellers, så jeg skal jammen prøve på det *hehe*

Ja, skjønner ikke dette her, men leker er IKKE TINGEN. Bytter ut og kjøper nye, men nei... KUN PC. telefon eller fjernkontroll. Kanskje hun ser at mamma og pappa leker med de derfor skal hun også ha??? Hehe, verdt å prøve.

Back
Topp