Så fryktelig oppblåst!

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Må nesten bare klage litt :p er så fryktelig oppblåst for tiden, jeg ser jo ikke ut! Ser ut som jeg er 5mnd på vei allerde...ganske så kjipt nå i sommervarmen når jeg vil kle meg i fint sommertøy! Det ene etter det andre plagget blir avvist i min frustrasjon :p Er klærne tettsittende synes bare en svær mage, og er det litt løsere så ser jeg feit ut...Nei, må si jeg gleder meg til luftmagen blir byttet ut med babymagen! Da skal jeg vise den stolt fram <3

Jeg har samme problem. Er så oppblåst at det gjør vondt!
Er ganske overvektig i utgangspunktet, men magen har nok aldri vært så stor som den er nå

Må nesten bare klage litt :p er så fryktelig oppblåst for tiden, jeg ser jo ikke ut! Ser ut som jeg er 5mnd på vei allerde...ganske så kjipt nå i sommervarmen når jeg vil kle meg i fint sommertøy! Det ene etter det andre plagget blir avvist i min frustrasjon :p Er klærne tettsittende synes bare en svær mage, og er det litt løsere så ser jeg feit ut...Nei, må si jeg gleder meg til luftmagen blir byttet ut med babymagen! Da skal jeg vise den stolt fram <3
Huff ja samme her..burde jo vært på stranda i det fine været, men fikser det bare ikke akkurat nå :( Babymage fort, takk :)

Sliter med samme , kjempe hoven , oppblåst i tillegg lagt på meg masse ( jojo uten å gjøre noe , pluss hormon sprøyter pluss graviditet ) så fått skikkelig bølger på magen . Og i dag slet masse med klær . Så jeg gleder meg også til magen kommer :)

"Godt" å høre at vi er flere :p ikke at jeg unner dere dette da..! Går veldig utover selvtilliten kjenner jeg :/ Den løse huden på magen etter tidligere svangerskap blir liksom presset utover og ser skikkelig kvapsete ut

Føler akkurat som deg i dag, Nanne-Mi :p Men godt det er varmt ute så man kan slenge på seg noen løse haremsbukser e.l. istedenfor trange jeans! Føler meg skikkelig feit jeg oxo nå da jeg ikke klarer å holde magen inne noe særlig lenger. Den er full av luft hele tida. Vurderer å finne mine gamle gravidbukser frem snart :happy:

Samma her. Prøvde å finne overalt idag fine deilig skjorte som er litt løse men fant ingen. :-( husker de hadde de ifjor overalt når er de bare småe og korte. Hardt liv lol!

Veldig oppblåst her også. Har godt med mage fra før så nå ser jeg jo megastor ut :p Glad jeg ikke har solgt gravidklærne mine og spesielt ikke buksa fra stormberg! Den var god å ha i dag :)

Føler akkurat som deg i dag, Nanne-Mi :p Men godt det er varmt ute så man kan slenge på seg noen løse haremsbukser e.l. istedenfor trange jeans! Føler meg skikkelig feit jeg oxo nå da jeg ikke klarer å holde magen inne noe særlig lenger. Den er full av luft hele tida. Vurderer å finne mine gamle gravidbukser frem snart :happy:
Haha..ja alt tyter i jeans!

Så godt å se at det ikke bare er meg.. Oppblåst og veldig forstoppet :( Det gjør jo vondt etterhvert også.. Og nei, svisker, væske og fiberrik mat hjelper ikke xD huff..

Skriver under... Fryktelig oppblåst selv. Har nesten ikke noe som passer lenger. Føler jeg bare ser skikkelig feit ut. Gleder meg til babymagen kommer! Syns ihvertfallbabymage ser veldig fint ut på andre :)

Hadde samme problemet. Heldigvis starta å gi seg nå i uke 10 :)

Back
Topp