Så frustrert og lei.... :(

tessaeng

Blir kjent med forumet
Jeg jobber som treningsinstruktør og PT. Men pga tidligere turnskader, svangerskaps kvalme og høyt blodtrykk er jeg nå kun i 20% arbeid. Dette trodde jeg fungerte fint, og sjefen virka fornøyd når jeg kom tilbake etter en full sykmelding tidligere i svangeskapet..
I dag jobbet vi sammen på morgenen og alt var fint, så skulle jeg til legen og hadde da avtalt og gå tidlig pga dette. Når jeg kommer til legen er det første han lurer på åssen jeg trives i 100% sykemelding.....
Jeg og sambo titta bare dumt på han, dette stemte jo ikke med det vi avtalte siste timen. Da fikk jeg forklart at sjefen min hadde ringt ned til legen min forrige uke og klaga på at hvis jeg ikke jobbe 100% aktivt så ville ho ikke ha meg der. Så han sykmeldte med der og da 100% for det er ikke aktuellt å jobbe fullt. Også gav legen sjefen min beskjed om å snakke med meg om dette. Noe hun ikke gjorde. Så jeg har da jobbet der i en uke hvor jeg ikke skulle vært der uten at ho har sagt noe.
Var så frustrert og lei meg etter lege timen at jeg kjørte rett opp på jobben og konfronterte sjefen. Sto og grina og holdt på. Ho hadde ingen god unnskyldinger på hvorfor ho hadde gjort dette bak ryggen min og ikke sagt ifra etterpå heller.
Dro derifra og følte meg skikkelig dårlig, så verdiløs på en måte. Dette er da ingen måte å behandle sine ansatte på..? Og dette er ikke første gang det er tull på jobben. Er så lei. :(

Dette ble litt langt og en del klaging, men måtte bare lufte tankene mine.
Ps. Alt var bra med lille frøkna og meg da. :)
Og det er jo forsåvidt det viktigste. <3