Så frustrerende

Fearless..

Forumet er livet
Jeg føler meg rett og slett mindre smart for tiden[&:] (skal ikke påstå at jeg er så kjempesmart ellers heller[:D])
Men etter en hodeskade for et par mnd siden, merker jeg at alt ikke er som det skal oppi der..
Jeg klarer ikke konsentrere meg, kan ikke være blandt mange folk for stemmene blir bare til surring, kan ikke sitte på dataen og ha tvn/musikk på samtidig, klarer ikke bestemme meg eller tenke skikkelig over ting.
Glemmer mye, og tankene flyter uten noe konkret, på en måte.
Når jeg skal skrive eller prate så finner jeg plutselig ikke ordene jeg trenger, så jeg klarer ikke formulere meg som jeg pleier. Må liksom lete meg frem til ord.
sånn som istad, satt å prata med sambo, så fannt jeg ikke ordet for byggefelt, og måtte komme med masse andre rare forklaringer for å få frem hva jeg mente..
Og den tråden jeg laga istad, om tro, har jeg ramla ut av for lenge siden..[&:]
Vil jo være med å diskutere, men har liksom ikke noe å komme med..
Det går jo over etterhvert, men er skikkelig kjipt å føle meg som en halv-automat..[:D]

ORIGINAL: Sicily

Skjønner deg godt. Hodeskaders virkninger skal ikke undervurderes.. Dette bør du ta opp med legen din. Er verdt å sjekke nærmere om dette er noe som vil rette seg med tiden, eller om du kan trene det opp igjen, eller om du kan forvente at det er permanent. Har ADD, og jeg kan kjenne meg igjen i det der med konsentrasjonsvansker og det med å ha flere oppgaver samtidig blir bare surr. Jeg klarer sjelden å holde styr på mer enn et par beskjeder om gangen, toppen tre før jeg bare glemmer alt sammen. [8D]

Legen sa det ville gå over, men at det kunne ta lang tid..
Er det ADHD du mener?
Jeg har også det, men har blitt svakere med tiden.
Før var jeg ganske vill, konsentrasjonsvansker, rastløs, rotete osv.
Har jo noe av det enda, men ikke i samma grad som før[:)]
Hehe, men er jo greit å ha som unnskyldning av og til da.
Åååh nei, det gleeemte jeg helt[:D][8D]

Ok[:)]
Like greit å slippe unna den utagerende oppførselen..[:)]
Mange som blir misforstått pga den.
Føler du at det har blitt bedre ettersom du har blitt eldre?

etter sån som du har skrevet innleggene dine i kveld synes jeg at du virker veldig oppegåenes, trur du hadde gjort deg som en god skribent[;)]

ORIGINAL: 3stars

etter sån som du har skrevet innleggene dine i kveld synes jeg at du virker veldig oppegåenes, trur du hadde gjort deg som en god skribent[;)]

Hihi, takk for det[;)]
Må faktisk sitte veldig lenge å tenke over hva jeg skal skrive, og ordene kommer ikke som de pleier.
Skriver og ordlegger meg på en mye mer barnslig måten enn det jeg vanligvis gjør..
Merker det godt når jeg prater også, at det blir mye pauser og tenking..

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ~fearless~

Ok[:)]
Like greit å slippe unna den utagerende oppførselen..[:)]
Mange som blir misforstått pga den.
Føler du at det har blitt bedre ettersom du har blitt eldre?

Ja, veldig, veldig mye bedre. Vet ikke om det er sykdommen som har roet seg, eller jeg som er blitt flinkere å leve med den og lært meg teknikker for å takle hverdagen. Sikkert en kombinasjon. [:)]

Så bra da[:)]
Samme her, tror den har roet seg mye hos meg. Spesiellt etter at jeg fikk en rolig samboer og ble mamma.
Men har også lært meg å takle den bedre, og sambo er flink til å roe meg ned når jeg får noen ville ideer eller blir for rastløs[:D]

Back
Topp