Så forferdelig trøtt!!

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg er så trøtt hele tiden, men får ikke sove på kvelden når jeg legger meg. Jeg jobber i en butikk og der er det enten jobb 10-15 eller 15-20 (21), og jeg kjenner at de vaktene på kvelden holder på å ta knekken på med.. Er så utrolig slitsomt å ha det slik. Jeg prøver å sove litt på formiddagen når jeg begynner sent, men er så lett å sove for lenge, fordi jeg er så utrolig trøtt, og da får jeg ihvertfall ikke sov på kvelden..
Noen som har det på samme måte??? evt har et godt råd å komme med??

jeg hadde det samme sist svangerskap.. jobbet mye sen vakter og maatte faa tilrettelagt saann at jeg kun jobbet dag en liten periode.

Jeg har desverre ingen gode råd til deg :( Jeg har det på samme måte. Trøtt, kvalm og hodepine konstant! Jeg er bare 5 uker på vei, men jeg eier ikke energi!Føler at det beste er å bare ligge i sengen dagen lang..

Er slitsomt dette, men om noen uker kommer det seg, forhåpentligvis! Jeg begynner på skole igjen når jeg er ni uker, så prøver å samle masse krefter nå. Er heldigvis ikke så vanskelig med tre store barn, de skjønner at mamma trenger hvile.
Men jeg har dårlig samvittighet fordiom..

Har ingen råd dessverre, jeg hadde det slik sist, men hadde hjemmekontor, ble ettervert sykemeldt grunnet andre plager. Men trøttheten varte gjennom halve svangerskapet, som er ekstremt! Funket ikke det spor og kunne aldri hatt en vanlig jobb. Trodde jeg skulle få samme her da jeg begynte allerede i uke 4 å bli ekstremt trøtt... sovnet mens lille jenten på 1 år gikk rundt å lekte, sovnet hver kveld når vi så tv osv. Putselig da jeg var 7+3 "mistet" jeg trøttheten min! Helt absurd rart!! Er jo selvfølgelig deilig å slippe, men nå sliter jeg med å få sove, og om jeg skal hvile fra kvalmen og hodepinen kan jeg bare ligge å stirre i taket.

"Trikset" er vel rett og slett å sove med en gang du har sjansen, ikke gjøre noe mer enn du absolutt MÅ. Eventuelt sykemelde deg noen % hvis du har en forståelseslfull lege. 

Back
Topp