så flaut..

jannikesprofil

Glad i forumet
tok test her om dagen og den viste et klart positivt svar, problemet er bare d at jeg har så uregelmessig mens,noen måneder har eg ikke mens andre har eg skikkelig.. Så problemet mitt er at jeg husker ikkje sist eg hadde mens,er ikke d litt flaut å si til legen.??

Når jeg ble gravid med første hadde jeg ikke peiling når jeg hadde mens sist, syns ikke det var noe flaut å si til legen.

Nei, jeg syns da ikke det. Dessuten er det jo tilogmed en rubrikk på helsekortet hvor man må krysse av for om man er sikker på siste mens eller ikke, så det må jo være ganske vanlig å være litt usikker da.

Grattis med spiren[:)][:)]

Nei, åffor skulle det være flaut... har du uregelmessig mens så er det uregelemssig, sikkert mange som ikke husker det[;)]

Grattis med spira[:D]

Neida, det går så bra så [:)]
Gratulerer så mye med spiren!!!! [:)][:)]

ORIGINAL: Mamman til Emil

Neeei.. Sånt er du nok ikke alene om[:)]
Tror legen har hørt noe som er 100 ganger verre enn det der ja[;)]

Gratulerer med spira![:)]

sign. jeg husket ikke tid jeg hadde det heller,mange som sikkert ikke husker det av forskjellige grunner[;)]
GRATULERER MED SPIRA[:)][:)]

Nei det er ikke flaut. Jeg er et totalt rotehue og har ikke husket siste mens med noen av mine tre barn. legen bare flirer han og tar ultralyd for å finne termindato. Så det går så greit så.

eg har og pco,så d e også derfor eg har så uregelmessig..ikkje har vi prøvd å bli gravid heller siden vi sist måtte ha medisinsk hjelp til å bli gravide..hehe e gla vi har klart d på egen hånd no da...

Back
Topp