Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Var på nye legekontoret til legen min på svangerskapskontroll i dag og i venterommet var det en stor bolle med kondomer
Første gang de har det (som jeg har sett i hvert fall), så tenkte at det var kjekt å ta noen for å ha til etter fødsel - så jeg tok noen og så noen til (ble en del
).
Jeg fikk til tbanen, dro på jobb for å handle litt ting (blant annet brystpumpe og litt sånt - jobber på apoteket) og så tok jeg og gikk meg en kort tur på byen blant masse folk, tok så banen videre hjem og gikk resten av veien hjem. Tok av meg jakka og begynte å ta kondomene ut av jakka for å telle hvor mange jeg hadde tatt ... for jeg tok en del
Jeg hadde HULL i lomma og hadde bare noen kondomer der i forhold til alle de jeg tok
Så folk har sikkert sett meg gå rundt med den svære gravidmagen og kondomer dettende ut av lomma
og ingen sa noe til meg :/ hahaha. Håper ingen datt på jobb
haha
Jeg fikk til tbanen, dro på jobb for å handle litt ting (blant annet brystpumpe og litt sånt - jobber på apoteket) og så tok jeg og gikk meg en kort tur på byen blant masse folk, tok så banen videre hjem og gikk resten av veien hjem. Tok av meg jakka og begynte å ta kondomene ut av jakka for å telle hvor mange jeg hadde tatt ... for jeg tok en del
Jeg hadde HULL i lomma og hadde bare noen kondomer der i forhold til alle de jeg tok