Så fikk hun endelig varmen i seg... :p

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Fy som jeg frøys! I første trimester og litt lengre. Uansett hva jeg gjorde, så klarte jeg ikke å bli varm.

Vel, nå er jeg kommet over i tredje trimester, og nå har det blitt en helomvending her. Orker ikke ha på dyne på natta, hendene og føttene mine er varme og tørre hele tida, de brenner nesten. Får helt fnatt av å ha døra lukket på badet. Og jeg går rundt barfot og i shorts hjemme, til forskjell fra ullundertøy og ullsokker som jeg trengte i januar/februar.

Hvordan har dere det, er dere veltempererte?

Likt her, hetetokter, fnatt av å stå for lenge på badet, opp med vinduer og dører, gi meg luuuuft :hungover::rolleyes:

Her er det både og. Er småkald i det ene øyeblikket og i det neste er jeg skikklig varm. Nå var jeg en frostpinne før svangerskapet da, så det sitter kanskje i litt enda. :hilarious:

Fy som jeg frøys! I første trimester og litt lengre. Uansett hva jeg gjorde, så klarte jeg ikke å bli varm.

Vel, nå er jeg kommet over i tredje trimester, og nå har det blitt en helomvending her. Orker ikke ha på dyne på natta, hendene og føttene mine er varme og tørre hele tida, de brenner nesten. Får helt fnatt av å ha døra lukket på badet. Og jeg går rundt barfot og i shorts hjemme, til forskjell fra ullundertøy og ullsokker som jeg trengte i januar/februar.

Hvordan har dere det, er dere veltempererte?
Ganske likt her :D særlig føttene er så varme!

Det varierer en del. Har alltid vært frysepinne. Føler nå at jeg har det litt varmere enn vanlig, men ikke unormalt mye. Er mer det at jeg har behov for frisk luft for å kunne puste ordentlig.

Jeg sliter med å regulere varmen :hilarious: enten er det for varmt, eller så fryser jeg :rolleyes:

Samme her! Jeg fryser også alltid i starten, føler meg konstant febersyk:bag:
Nå er jeg derimot veldig varm, og går veldig lettkledd inne. I går ringte det på døra og jeg måtte åpne, veldig uforberedt. I Bare en kort kjole, uten bh:facepalm: det var naboen, og han så litt rart på meg der jeg stod, for det var langt fra sommertemperatur :hilarious:

Det har vært likt de andre svangerskapene, da gikk jeg mest i truse og singlet de siste ukene. Det var januar- og februarbarn, så jeg er spent på hvordan dette skal gå når det er sommer i tillegg:nailbiting:

Varm! Hender og føtter brenner, særlig på kveld/natt. Kan ikke ha på sokker. Startet i første svangerskap (for 15 år siden) og etter det har jeg slitt med brennende føtter på kvelden, som forverrer seg hver gang jeg er gravid. Slitsomt. :arghh:

Det har vært likt de andre svangerskapene, da gikk jeg mest i truse og singlet de siste ukene. Det var januar- og februarbarn, så jeg er spent på hvordan dette skal gå når det er sommer i tillegg:nailbiting:
Sist kjøpte jeg meg noen manne-boksershortser som jeg gikk rundt i hjemme siste månedene, med singlet til. :hilarious:

Varm! Hender og føtter brenner, særlig på kveld/natt. Kan ikke ha på sokker. Startet i første svangerskap (for 15 år siden) og etter det har jeg slitt med brennende føtter på kvelden, som forverrer seg hver gang jeg er gravid. Slitsomt. :arghh:
Uff, det høres slitsomt ut! Jeg hadde en periode med brennende føtter på slutten av tenårene. Kunne da våkne på natta og var nødt til å spyle dem i rennende kaldt vann i 10 minutter for at de skulle bli kalde nok til at jeg fikk sove igjen. Fikk noe av det sammme i tredje trimester sist gang jeg var gravid.

Kjenner meg så igjen i dette! Har alltid vært frysepinne, men nå går jeg rundt i bare trusen hjemme og svetter som en gris - får håpe naboene ikke ser inn gjennom vinduet:p:D

Jeg fryser til vanlig helt forferdelig. Nå er jeg så varm. Brenner sånn i hendene at de hovner opp. Beina også hvis jeg ikke går i tynne sokker eller barbeint. Svetter masse. Satt i et møte og trodde jeg skulle få panikk. Var så varm. Ser med frykt frem mot sommeren.

Her var det sommer da jeg frøs som verst. Nå når jeg er varm går det mot vinter så det passer perfekt! Er fremdeles rundt 25 grader på dagtid, men på natta går det ned mot 10 grader :)

Varme føtter her også :hungover:

Jeg er endelig blitt varm. Noe av det jeg husket som positivt ved å være gravid sist. Er alltid kaldere enn alle andre, så jeg må alltid pakke meg inn i massevis av klær, noe jeg slipper nå. Føler meg endelig normal. ;) (Jeg må spise mye is da.)

Samme her, fryser, varm, fryser, varm, varm, varm...

gruer meg egentlig litt til sommeren, men trøster meg med at det enda er mye snø her hvor jeg bor.. kjølig trekk fra snøen konstant.

Jeg var såååå iiiiskald i første trimester....litt kald i andre...og nå når jeg har kommet til tredje har jeg endelig fått varmen i kroppen og føler meg endelig mer normal igjen :happy:

Back
Topp