DenLilleRøde
Blir kjent med forumet
Jeg å samboeren dro til gyn. for å høre om våre sjanser for å bli gravid igjen, siden han hadde fått beskjed om hans ene sædleder var delvis tett, og soldatene var litt slappe. Gyn. holdt på å skrive henvisning til Riksen med engang for dette klarte vi IKKE på egenhånd. Jeg fortalte at vi har jo et lite pergo-barn fra før, så mulighetene er jo ikke helt borte.(?)
Da fikk vi beskjed om at hvis vi trodde det så skulle vi gjerne få prøve! Ho skrev ut pergo for et halvt år. Første perioden etter vi var hos ho så gikk det. På første forsøk.
Har neste litt lyst til å ringe å fortelle henne hvordan det har gått, men får spare meg for det :) S
Så da er termin min 4.4.2011. Gleder meg, å håper jeg får være her i ni mnd! [:)]

Da fikk vi beskjed om at hvis vi trodde det så skulle vi gjerne få prøve! Ho skrev ut pergo for et halvt år. Første perioden etter vi var hos ho så gikk det. På første forsøk.
Har neste litt lyst til å ringe å fortelle henne hvordan det har gått, men får spare meg for det :) S
Så da er termin min 4.4.2011. Gleder meg, å håper jeg får være her i ni mnd! [:)]