så fantastisk!!!!

poca og krapylene

Elsker forumet
min lillesøster er gravid og alene. hun har termin ca 13-15 juni. (usikkert siden hun akuratt fant ut at hun er 6 mnder på vei) Barnefar vil ikke ha noe med hverken henne eller barnet å gjøre[:@]. hun har bedt meg om å bli med henne på fødselen!! tenk så fantastisk at jeg skal få se lille amalie komme til verden ,og få holde henne når hun er "fersk"! det skal bli spennende å se det fra den siden også:)

når min søster skal begynne å jobbe igjen ,for å fullfør sin utdannelse ,må hun være borte i 3 uker om gangen ,og da skal lille amalie få komme å være hos tante[:D][:D]

åååå....hun skal skjemmes bort!!!!!

tante sitt lille under....(også populært kallt magesåret ,siden hun fikk diagnos magesår å det viste seg det ike stemte ,men at hun var gravid...[8|][>:][&:])

Det blir sikkert en fantastisk opplevelse!!

Gratulerer som kommende tante! Og utrolig flott gjort å stille opp sånn for søsteren din.

Oi! 6 mnd før hun fant det ut????? WOW! Heldig du som får være med på fødselen! [:)]  Gratulerer så mye til din søster, og selvfølgelig til den kommende tanten [:D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Kan tenke meg at det blir stas å skjemme bort ei lita prinsesse ja. [:D]
Snill tante og søster du, som stiller opp for søsteren din!

Så heldig du er!!!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Sanka

Så utrolig snill du er ! All ære til deg. Søstera di er heldig som har deg! Og du er heldig som har henne! [:)]

ORIGINAL: Sanka

Så utrolig snill du er ! All ære til deg. Søstera di er heldig som har deg! Og du er heldig som har henne! [:)]

signerer [;)]

tusen takk alle sammen!!

gleder som pokker!!! [:D]

Back
Topp