poca og krapylene
Elsker forumet
min lillesøster er gravid og alene. hun har termin ca 13-15 juni. (usikkert siden hun akuratt fant ut at hun er 6 mnder på vei) Barnefar vil ikke ha noe med hverken henne eller barnet å gjøre[:@]. hun har bedt meg om å bli med henne på fødselen!! tenk så fantastisk at jeg skal få se lille amalie komme til verden ,og få holde henne når hun er "fersk"! det skal bli spennende å se det fra den siden også:)
når min søster skal begynne å jobbe igjen ,for å fullfør sin utdannelse ,må hun være borte i 3 uker om gangen ,og da skal lille amalie få komme å være hos tante[:D][:D]
åååå....hun skal skjemmes bort!!!!!
tante sitt lille under....(også populært kallt magesåret ,siden hun fikk diagnos magesår å det viste seg det ike stemte ,men at hun var gravid...[8|][>:][&:])
når min søster skal begynne å jobbe igjen ,for å fullfør sin utdannelse ,må hun være borte i 3 uker om gangen ,og da skal lille amalie få komme å være hos tante[:D][:D]
åååå....hun skal skjemmes bort!!!!!
tante sitt lille under....(også populært kallt magesåret ,siden hun fikk diagnos magesår å det viste seg det ike stemte ,men at hun var gravid...[8|][>:][&:])