Så fantastisk!

Denne tråden kommer jeg til å like veldig godt tenker jeg [emoji173] gleder meg til å få se hjertebank selv!

En tråd for alt fantastisk med å være gravid [emoji173]️

I kveld fikk vi se hjertet slå for første gang [emoji173]️ Er 6+4 i dag. Nå gleder jeg meg til å fortelle familien min om vårt lille mirakel i helgen [emoji173]️
Åå hjerteslag på 6+4, da kan jeg hvertfall glede meg til hjerteslag på min tul i 8+5. Hvis det slår da. Har dårlig følelse.

En tråd for alt fantastisk med å være gravid [emoji173]️

I kveld fikk vi se hjertet slå for første gang [emoji173]️ Er 6+4 i dag. Nå gleder jeg meg til å fortelle familien min om vårt lille mirakel i helgen [emoji173]️
Hurra [emoji7]

Ååå [emoji173] det er en helt hærlig følelse [emoji7] kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har sett det lille hjerte slå..

Fantastisk å se eskimoen sitt bankede hjerte idag, 5+6 Nå skal jeg bare prøve å kose meg mest mulig med graviditeten, og glede meg frem til neste TUL (7+3)

Det gir meg håp om at vi også får se bankende hjerte neste ul som er 5+6 [emoji846]

Det gir meg håp om at vi også får se bankende hjerte neste ul som er 5+6 [emoji846]

Vår gyn sa at vi var utrolig heldige! Man skal vanligvis ikke klare å høre/se ett bankende hjerte før hjerte er 2,2mm (vårt ble målt til 2mm). Hun sa at det hadde begynt å slå for maks ett par dager siden.
Utrolig deilig for oss å være så heldige å oppleve dette nå idag, etter en medium blødning i går.

Så koselig[emoji173]️ skal på UL neste tirsdag vi[emoji173]️ håper på å få sett hvertfall 1 bankende hjerte!

Back
Topp