Så fantastisk...

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
.. Å kjenne masse dulting i magen! Sambo lå å holdt meg på magen i natt, så våknet jeg av så veldig masse bevegelser i magen! Å etterhvert innså jeg at det var den lille ! Lykke! <3 flere som kjenner noe nå?

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Så koselig. Jeg kjenner noen som beveger seg innimellom spesielt hvis magen er i "klem", men også hvis jeg holder hendene på livmora de gangene den virkelig stikker frem.

Så koselig da:-)
Jeg tipper jeg har morkaka foran denne gangen også og da merker jeg ingenting før uke 18-19..

Nei, er nok for tidlig for det .. :)

ååh, så herlig..! jeg vil også kjenne liv. Blir gøy! :D Men livmora ligger foran, så tar vel litt tid da :/

ååh, så herlig..! jeg vil også kjenne liv. Blir gøy! :D Men livmora ligger foran, så tar vel litt tid da :/
Livmor foran her også..... :( meeen tenk så fantastisk når vi endelig kjenner noe!! :D

Det kommer nok tidsnok til dere også ! :) men kan si at det er litt spesielt å kunne kjenne noe, mens sambo får kun se mine ansikts utrykk når jeg kjenner no! Stivner jo helt til:p

• Liker
Reactions: H27
Jeg er 16+3 :) er andregangs, så kan ha mye med det å gjøre siden jeg kjenner du så godt ! :)

Jeg er 16+0 og førstegangs, har kjent babyen dulte i 1-2 uker :D <3 Herlig følelse, gleder meg til å kjenne det med hånden også, og at sambo kan kjenne :D

åååå.. jeg å vill kjenne klare bevegelser :D kjenner jo noe, men de fleste sier at det er for tidlig og trolig bare luftbobler som flytter på seg :) er jo bare 14 uker på vei i dag så :)

Jeg gleder meg også til at sambo kan kjenne bevegelsene, tror han selv gleder seg til det :)

Gleder meg til det er flere som kan kjenne bevegelsene ! :)

Back
Topp