Så får vi se hva jeg husker

Maikenmor

Flørter med forumet
Tipp, Munter, Kalista, Mammasinramp, Lisah, MarianneK, Nanna, Lumina, Dina, Ritamor, Annicken, Hønepøne, bebi, Annelis, Kråka, Milla, Mamma Sandra, tante Sofie

Hvor er dere?????????????????????????????

Puh, det var de jeg kom på nå![:D][:D][:D]

Jeg er fornærmet! Husker du ikke meg??[8D][:D]

ORIGINAL: Tiki Sniki

Jeg er fornærmet! Husker du ikke meg??[8D][:D]

Hehe, jo klart jeg husker deg!! Unnskyld[&o][:D]

hei, hei :-)

Jeg er nå innom en gang i blant [:)]
Er litt mer aktivitet på Mars11, så holder til der ... men det er ikke det samme... savner gode gamle april 07 [&o]

ORIGINAL: lumina og Erik

Jeg er nå innom en gang i blant [:)]
Er litt mer aktivitet på Mars11, så holder til der ... men det er ikke det samme... savner gode gamle april 07 [&o]

Jeg føler det samme. Henger litt på mars 10, men jeg klarer liksom ikke å bli med i "gjengen" der....

Hei hei :)

Er innom innimellom, men er veldig sjeldent nå etetr jeg begynte i full jo..men savner veldig aktiviteten her inne

[8|]

[;)][:D]

Her er jeg!!

Er mest på mai 10. Men savner alle her inne [:(]

Hva med meg daaaa....

Er jo ikke her så mye lenger da, så kanskje ikke så rart dere ikke husker meg! [:)]

Jeg er her![:)]

Lenge siden sist, men har hatt mye å gjøre den siste tiden!

Ritamor her, men er veeeeeeeldig skjelden inne på BV.. Ca 6mnd siden sist jeg kikka innom i 2 min [:D]

ORIGINAL: LilleBall

Ritamor her, men er veeeeeeeldig skjelden inne på BV.. Ca 6mnd siden sist jeg kikka innom i 2 min [:D]

Nå ble jeg nysgjerrig??Du har vært min i 4 år???Ble ikke du singel etter du fikk barna??HALLO, OPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D]

ORIGINAL: Helenemor!

Hva med meg daaaa....

Er jo ikke her så mye lenger da, så kanskje ikke så rart dere ikke husker meg! [:)]

Jo deg husker jeg veldig godt, du er bare så nydelig søt!!
Hvordan går det med de nydelige barna dine og deg selv??

ORIGINAL: A.Msinmamma

ORIGINAL: LilleBall

Nå ble jeg nysgjerrig??Du har vært min i 4 år???Ble ikke du singel etter du fikk barna??HALLO, OPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[:D]

Joda.. var singel i ca 1 år også, men vi er sammen igjen nå [:)][:)]
 Har vært ett veldig sliktsomt år, men vi har somarbeida godt også fant vi ut at det var liksom bare meg og han! Vil ikke ha noen andre enn han og han vil ikke ha noen andre så.. [:D][:)] Vi bor ikka sammen enda da, men skal flytte sammen til sommeren igjen [:)] Og for de som lurer har jeg ikke har fått en dritt fra nav hele året og har jobbet som en tulling for og få ting til og gå rundt. Jeg har ikke fått noe selv om jeg hadde krav på det, så jeg snylter ikke for de som måtte tenke det [:D][8D]

Har du det bra da A.Msinmamma? [:)]

jeg er enda her, men ikke nevnt da [8D]
holder til på august 2010, men savner gode gammle april[:D]

nanna er ikke her, hun sletta seg vell for leeenge sia. mammasinramp holder også til på august2010[:)]

Back
Topp