Så et lite bankende hjerte <3

Babylover

Blir kjent med forumet
Jeg er så glad akkurat nå og må dele denne gleden :) jeg var hos legen min idag og fortalte at jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei og jeg fikk innvendig ul der og da:) var så spent og ble rørt når jeg så et bankende hjerte <3

så gøy! :D ikke litt misunnelig en gang ;) jeg har også veeeldig lyst til å titte på, for å se at alt ser fint ut :)

Dere er så gode <3 takk håper at dere får se også snart hvis ikke dere har gjort det allerede :)

Jeg har sett knøttet på ul :-). Fantastisk følelse :-). Det blir med ett så virkelig :-):-). Du er bare en dag kortere enn meg da, jeg er 7+2 i dag :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Så hærlig :)

Jeg var 7 uker og 2 dager når jeg var. Samboer sa det så ut som en larve :p er sa betryggende. Og jeg tror også at siden man setitt bankende hjerte er det stor sjanse for a det ikke ender i sa.

Jeg har sett knøttet på ul :-). Fantastisk følelse :-). Det blir med ett så virkelig :-):-). Du er bare en dag kortere enn meg da, jeg er 7+2 i dag :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Ja det er virkelig betryggende :) Åi endagsfirskjell :) håper at du og lille livet i magen har det bra <3

Jeg var 7 uker og 2 dager når jeg var. Samboer sa det så ut som en larve :p er sa betryggende. Og jeg tror også at siden man setitt bankende hjerte er det stor sjanse for a det ikke ender i sa.

Ja den var jo så liten, men så klart at et lite hjerte banket :) herlig følelse ;)

Back
Topp