VenterPåDeg
Forelsket i forumet
Æææ!!! Vi er et par på 22 og 21 år som har fått beskjed at vi ikke kan bli gravide på egenhånd ble sendt henvisning til fertilitetsklinikken i Haugesund i februar å fikk beskjed vi fikk time 23 september. Så fikk vi et nytt brev at vi måtte komme den 24 istede. Såå må min samboer, som egentlig jobber 3-3 på sjøen, heller jobbe 2-2 akkuratt denne perioden så d passet selfølgelig ikke så jeg ringte sykehuset å nå fikk vi plutselig time 19 august
Er jo selfølgelig kjempe glad for dette, men merker det er litt knapp tid å forberede meg på plutselig! Føler det har vært en del humper i veien allerede og vi har ennå ikke begynnt! Er jo kun forsamtale vi skal på, så d kan være det er lenge til vi starter skikkelig
Er det noen andre her som hører til Haugesund som kanskje har noen erfaringer å komme med?
Sent from my iPhone using BV Forum
Er jo selfølgelig kjempe glad for dette, men merker det er litt knapp tid å forberede meg på plutselig! Føler det har vært en del humper i veien allerede og vi har ennå ikke begynnt! Er jo kun forsamtale vi skal på, så d kan være det er lenge til vi starter skikkelig
Er det noen andre her som hører til Haugesund som kanskje har noen erfaringer å komme med?
Sent from my iPhone using BV Forum