Så er vi snart igang!!❤️

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Æææ!!! Vi er et par på 22 og 21 år som har fått beskjed at vi ikke kan bli gravide på egenhånd ble sendt henvisning til fertilitetsklinikken i Haugesund i februar å fikk beskjed vi fikk time 23 september. Så fikk vi et nytt brev at vi måtte komme den 24 istede. Såå må min samboer, som egentlig jobber 3-3 på sjøen, heller jobbe 2-2 akkuratt denne perioden så d passet selfølgelig ikke så jeg ringte sykehuset å nå fikk vi plutselig time 19 august

Er jo selfølgelig kjempe glad for dette, men merker det er litt knapp tid å forberede meg på plutselig! Føler det har vært en del humper i veien allerede og vi har ennå ikke begynnt! Er jo kun forsamtale vi skal på, så d kan være det er lenge til vi starter skikkelig

Er det noen andre her som hører til Haugesund som kanskje har noen erfaringer å komme med?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hører ikke til Haugesund, men tror du skal være glad for å komme inn såpass tidlig:) Som du skrev, så er det bare en samtale og for meg som allerede har vært i ivf karusellen ett år, så går tiden så sinnsykt fort. Det vil du nok merke selv etterhvert også:) Men skjønner jo at det er litt overveldende:) Uansett så vil de ikke sette igang noe før du selv er klar. Du kan selvfølgelig be om å vente, men vil anbefale å hoppe i det. Det kan ta lang tid...:(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lykke til! :)

Hvordan gikk det på timen med dere? :)

Har laget et eget innlegg som heter første time unnagjort:) men det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd:D kjempe fornøyd med personalet som var der og også med informasjonen vi fikk:) så nå blir det oppstart for oss rundt november en gang:D

Back
Topp