Her snør og blåser det sånn at en skulle tro vi bodde inni et sånn snø-kule. [&:] Det er trist, synes jeg, for vi har knapt nok vært ute og trillet siden Maja ble født. enten er det jo bitkaldt, såpeglatt eller ufremkommelig pga snøen. vi bor oppi den bakken vi så vi er avhengig av bra føre. Jeg som hadde gledet meg sånn til mannen og jeg skulle ut å trille tur sammen mens Frida er i bhgen... Det har jo ikke vært bart oppi bakken her siden bekkenet mitt ble bra nok til å gå. Jeg har fått meg skikkelig kvalitets isbrodder, så jeg går litt alene, men det er ikke helt trygt å gå med vogn på glatta og alt for tungt. Dette var min første oppriktige klage på været denne vinteren, så dere får bare tåle den. Jeg er så dritlei vinter at jeg er sur i dag.[:'(] At jeg har fått mensen har sikkert INGENTING med saken å gjøre.[8D]
Frida var skikkelig trassete i dag, så det tok to timer å få henne klar til barnehagen, for hver gang hun begynte så mistet hun oppmerksomheten vår i steden for at vi kjempet med henne. Hun merker vel at vi er slitne, og da pusher hun oss ekstra hardt pluss at vi bidrar med vår del vi også. [8|] Ikke bra.
Ellers noe jeg har glemt å klage på?
Ja, men dette får holde - lenge.[:D]
Ha en fin dag, damer.[:)]