Så er vi midt i uka alt!

lenemor

Forumet er livet
Og her våknet vi til "mildvær" - bare fem kalde, og det betyr at vi kan driste oss ut i dag, August og jeg. Passer bra, for jeg har noe pakker jeg skulle vært og sendt, og så er det jo babysvømming i dag.

August ligger på gulvet her og sover - jeg la han i babygym'en, og så sloknet han - så får vi se hvor lenge det varer. Jeg får i alle fall spist frokost

Nathalie har fått vinterferie resten av uka, og i dag våknet vi selvsagt tidlig av hundene[:@]! Gubben hadde tatt den ene ut, å han bjeffa som en gal, og den andre står på innsida å kjefter. Så da våknet selvsagt lillegull. Asj altså. Hadde håpet på å sløve litt frampå i dag siden det ikke er så mye søvn om nettene...

I dag skal vi på formiddagsbesøk til en vennine, ellers har vi ikke så masse planer. Blir vel litt strikking tenker jeg. Holder på med bunadsokker til en gutt på 4 år. Veldig kjekt å strikke fletter faktisk![:)]

Ha en fin onsdag!

I dag er Julie hjemme fra barnehagen, for vi skal dra og besøke tanta mi og mine nevøer på hytta dems [:)] De har vinterferie denne uka, så da tilbringer de tiden her. Veldig greit at de bygde seg hytte i samme kommune sm vi bor!!

Så da skal vi ta med oss sjokoladekaka vi bakte i går, og ski.. Og Julie skal få bade der!! (vi har ikke badekar hjemme, så det første hu spurte om var om hu fikk bade.. [:-])

-12 her nå, håper det blir litt bedre, for sola skinner. Men Julie hoster litt, så vil ikke sende hu ut hvis det blir alt for kaldt. Og jeg får avveksling med en annen sofa å ligge på i dag.. Hehe.

Jeg har akkuratt kommet hjem fra tannlegen og jeg hadde et hull. Noe jeg trodde jeg skulle ha, siden jeg har hatt litt vondt så jeg bestilte en time. Hullet var vist veldig stort, så jeg må tilbake[&:] Nå har jeg dobbel bedøvelse i munn [:-][;)]

Ikke så mange planer idag og det er litt godt[:)] Skal få sendt unna brevet til barnehagekontoret i Oslo, så Mina får prioritert plass. PPT har skrevet en bekreftelse på det[:)]

Her snør og blåser det sånn at en skulle tro vi bodde inni et sånn snø-kule. [&:] Det er trist, synes jeg, for vi har knapt nok vært ute og trillet siden Maja ble født. enten er det jo bitkaldt, såpeglatt eller ufremkommelig pga snøen. vi bor oppi den bakken vi så vi er avhengig av bra føre. Jeg som hadde gledet meg sånn til mannen og jeg skulle ut å trille tur sammen mens Frida er i bhgen... Det har jo ikke vært bart oppi bakken her siden bekkenet mitt ble bra nok til å gå. Jeg har fått meg skikkelig kvalitets isbrodder, så jeg går litt alene, men det er ikke helt trygt å gå med vogn på glatta og alt for tungt. Dette var min første oppriktige klage på været denne vinteren, så dere får bare tåle den. Jeg er så dritlei vinter at jeg er sur i dag.[:'(] At jeg har fått mensen har sikkert INGENTING med saken å gjøre.[8D]

Frida var skikkelig trassete i dag, så det tok to timer å få henne klar til barnehagen, for hver gang hun begynte så mistet hun oppmerksomheten vår i steden for at vi kjempet med henne. Hun merker vel at vi er slitne, og da pusher hun oss ekstra hardt pluss at vi bidrar med vår del vi også. [8|] Ikke bra.

Ellers noe jeg har glemt å klage på?
Ja, men dette får holde - lenge.[:D]

Ha en fin dag, damer.[:)]

God dag.

Marcus sov lenge i dag, var litt godt. Vi har vært hos fysio og trent litt, eller Marcus har trent, og fysio er veldig fornøyd med fremgangen siden januar.

Marcus er levert i bhg, jeg har vært å handlet, spist frokost, og nå slapper av litt før jeg kanskje skal gjøre no her.

Marcus skal på avlastninga i kveld te fredag, må pakke bagen hans etterpå.

Namba: Du er ikke alene om å være dritt lei snøen og kulda nå. Det er jeg og, vil ha vår jeg.
Lenemor: Deilig med 5 kulde.

Sitter her og er kjempehappy akkurat nå[:D][:D][:D]
Har akkurat fått en telefon fra styreren i den barnehagen som ligger her ved siden av oss og de vil tilby Jørgen plass i hvert fall fra høsten av[:D]
Så da kjenner jeg at jeg kan slappe litt av i forhold til at barnehagen han går i skal legges ned.

Ellers skal jeg på jobb nå kl.15, så det er vel bare til å gjøre seg klar tenker jeg. Må ha i meg litt mat før jeg går. Ha en super dag alle sammen[:D]

I dag har vi vert få unger på avdelingen! Det er godt at det er slike dager også! Jeg trives fortsatt veldig godt i bhg [:D][:D]
Familien hentet meg på vei hjem i dag. Så fikk vi handlet noe også!

Skulle se på nettbanken i dag og NAV har utbetalt 3000kr mer enn de skulle.. noen som vet hvorfor?

Nå er det badetid her i huset! Aslak og far er allerede på plasspå badet, men Solveig utsetter det hele tiden!

ORIGINAL: Actrine

I dag har vi vert få unger på avdelingen! Det er godt at det er slike dager også! Jeg trives fortsatt veldig godt i bhg [:D][:D]

Skulle se på nettbanken i dag og NAV har utbetalt 3000kr mer enn de skulle.. noen som vet hvorfor?

Nå er det badetid her i huset! Aslak og far er allerede på plasspå badet, men Solveig utsetter det hele tiden!

Hm, kontantstøtte?

ORIGINAL: *JLmamma*

ORIGINAL: Actrine

Hm, kontantstøtte?

Neppe.. Aslak fyller 1 år på mandag.. har ikke søkt enda heller..

God kveld damer!
Sitter her og ser på stafetten nå..! HEIA NORGE!

Var tidligvakt igjen her i dag, men i morgen er det seinvakt, så det skal bli deilig å slippe å stå opp kl 6.. [:D] Fredag er det da helt fri, men skal jo jobbe i helga..

Ellers i dag har det skjedd fint lite.. Jeg har vaska en maskin med klær, om det var spennende lesing.. [:D]

Back
Topp