Så er jeg pasient

lenemor

Forumet er livet
Ble skrevet inn på sykehuset i formiddag, tok blodprøver, ble undersøkt, hadde samtale med sykepleier, og var oppe og hilste på på barsel, som er der gynekologi-pasienter plasseres. Nok en gang ble jeg overrasket over at ting ser ut til å være mindre bagatellmessig enn jeg prøver å gjøre det (i hodet mitt), for nå har jeg fått beskjed om at jeg må møte søndag kveld, operasjonen blir mandag (under narkose) og jeg skrives sannsynligvis ut på tirsdag igjen.

Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt smånervøs, men ejg prøver å rasjonalisere det bort gjennom å fylle pc'n med filmer jeg kan se i sykeperioden og lage pakkelister for "turen"

Kan berolige deg med at det er vanlig å legges inn dagen før man skal i narkose. Man skal ta en del prøver osv før man skal opereres. Både mamam og tante er operert for ikke så lenge siden, og da var det i allefall rutine for dem.

Krysser fingrene for at "turen" går fint og at resultatet blir bra. Du er i gode hender. Og så får du se det som en "husmorferie", hehe.

Klemmer

Sender deg en stor klem dette kommer til å gå kjempe bra.

Vil bare ønske deg masse lykke til!! Det kommer nok til å gå kjempefint![:)]

Joda, jeg forstår at det er vanlig å legges inn ved narkose, men da jeg var til undersøkelse for å vurdere operasjon så fikk jeg beskjed om at det var dagkirurgi, og det betyr jo ikke narkose.... Klart det går bra, men jeg er allikevel litt redd.. redd fordi jeg aldri har vært i narkose, jeg har aldri operert engang om man ikke teller keisersnittet mitt, bekymret for smertene som kommer, og hvordan jeg skal fungere etterpå - jeg har to små barn... jeg gruer meg til å ta klyster, jeg gruer meg til å spise mat og måtte på do etter inngrepet - men jeg er ikke  redd for selve operasjonen

Det skal nok gå bra skal du se [;)][:)] Lykke til!! Sender over en klem [:)]

Lykke til i morgen, lenemor! Håper alt går helt knirkefritt og at det i tiden etterpå ikke blir så vondt som forventet.. [:)]

Back
Topp