så er det vel mandag??

lenemor

Forumet er livet
jeg går litt surr i dagenew jeg, og særlig når det var åpent i butikkene i går fordi de hadde stengt lørdag. Sitter med august på fanget, og skriver på mini-tastatur, så tilgi meg skriveleifene.

Ble en fdantastisk dag i går, masse sol og bading... i går løsna det for johanna og hun ble med ut i bassenget med meg[:D]

Grått igjen i dag, men satser på at det kommer seg når sola står opp

Lenemor: Synes Johanna det er skummelt å bade i basseng? Håper det går seg til[:)] Hørtes utrolig deilig ut å bade og ha masse sol+ varme[;)]

Her er det sol og blå himmel idag, så blir nok ganske så deilig vil jeg tro[:)] Mina tussla inn til meg halv7 og jeg var helt i ørska da hun kom. Det ble sent på meg, da jeg skriver på bacheloroppgaven. Den skal leveres onsdag 5 mai kl 1500[&:] og kjenner jeg er litt små stressa nå.

Mina ville høre på musikk på cdspilleren sin. I helgen kjøpte jeg cdspiller bærbar med 2 mikrofiner på og den skal jeg si var TOPPERS[8D] Hun synger og danser hele tiden. [:)] Hun klarer "nesten" å synge Bæ bæ lille lam (de ordene) og jeg er SÅÅÅÅÅ STOLT[:D][8D]

Ellers var det stas å ta opp på nytt tøy og nye joggesko til barnehagen idag. Hun viste seg gladelig frem til alle[8D]

Idag er det eksamenforbredelser på skolen, for det begynner å nærme seg eksamener[&:]

Lenemor: kos dere videre[:)]
Oslojente: flinke Mina - syns jeg ser henne[:D]

Har hatt en rolig formiddag - heldigvis var alle friske og klare for ei ny uke. Jeg skal på jobb om en times tid - må ut å hente brød til SFO'en først (får kompensert med en halvtimes "fri arbeidstid" så jeg slutter tidlig torsdagen[:)]). Gleder meg til å komme meg ut igjen - og så det deilige været vi kan være ute i idag da![:)] Sol sol sol!!!

Snuppa ville ikke i barnehagen idag fordi hun ikke fikk ha med matpakke[8D] Nei, da fikk det bare være altså.....Hun ga seg etterhvert da - de får frokost i barnehagen nå slik at det kun er turdagene de har med matpakke[:)] Hun har vært ganske "sær" når hun har blitt avlevert - for hun skal i fanget til en av de som jobber der først - og da MÅ det være en spesiell. Idag var det ei hun aldri vil gå til - ei sprudlende og herlig dame, men muligens litt voldsom for snuppa mi om morgenen. Men hun var alene voksen så da måtte hun bare - og jammen meg godtok hun det uten problem[:D]

Mannen skal jobbe overtid, så jeg får neppe trent idag heller[&o] Får se i morgen tidlig....Det blir litt stress å hente unger etter jobb, men må man så man. Kvelden blir rolig - jeg slipper å stille på komitemøte for 17. mai også, det tar min snille mann seg av *pust*

Ha en fin dag!

God mandag jenter.
Sitter på jobben, må si arbeidslysten er ikke tilstede om dagen.
Har hatt en rolig helg hjemme.
Nå venter jeg spendt på at k skal komme hjem for han skulle stoppe å hente brudeskoene mine på posten håper de passer.
Chr er i barnehagen

Lenemor. Høres helt deilig ut med ferie og sol og varme.
Oslojente1980: Så flink Mina er og kan tenke med cd spilleren falt i smak.lykke til i innspurten av oppgaven. kommer til å gå kjempe bra.
Elimor:Så godt å høre at alle er friske og raske igjen

Ønsker alle en strålende dag

En vanlig kjedelig mandag her [8D]
Vaske tøy, brette tøy og evnt.legge det vekk.
Skal støvsuge gulvene og rydde i skapet til Linnea. Regner ikke med
at det er så masse igjen inni der når jeg er ferdig [8D] Skal bli gøy å måtte
handle inn noe nytt [;)] Lenge siden vi har gjort det nå.
Ho fikk litt sommertøy av svigers i helga, og det ser ut til at det er masse
fint i år og [:D]

Skal som vanlig på jobb i kveld, så får vel sette i gang her. Skal lage middag
til mine kjære også [:)][:)][:)]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

God ettermiddag.

Vært på farta siden vi sto opp i morrest, leverte Marcus 9 i bhg, gikk te sentrum (ca 45 min å gå), spiste lunsj med ei venninde og shoppet noen få ting te meg selv og leiligheten.

Hentet Marcus på veien hjem, lagde middag og nå er gutta ute å hjelper te på dugnaden. Jeg orket ikke og ble inne, sa fra te sambo at jeg trengte å slappe av litt.

Kjøpte en liten radio te stua, den kan stå på hele døgnet. Marcus våkner så fort etter at vi legger oss, det er så stille i stua, tenkte jeg skulle teste ut i natt og se om det hjelper.

Blir avslapping resten av dagen.

Lenemor: Vi hadde også det problemet med Marcus, det kom seg etter noen dager, og nå elsker han bassenget i Tyrkia, hopper uti når svigerfar er ute i bassenget.
Oslojente: Synes jeg ser ho for meg, herlige Mina.

Mandag ja!

I dag handlet jeg og Aslak etter vi hadde levert Solveig i bhg! Hun kommer med all slags unnskuldninger nå om dagen! Vil ikke gå i bhg! Men det gikk da greit!

Da Aslak skulle sove så tok jeg meg en lang tur! Møtte på søsteren til snart2! [:D]

Vi hentet Solveig før 15 i dag for å reise til kvadrat. Vi måtte justere brillene hennes! Aslak har også fått sine første sko i dag!

I ettermiddag har vi vert på besøk på en bondegård hvor mannen jobbet som avløyser i sin ungdom! Solveig var litt skeptisk mens Aslak var helt i hundre![:D] Nå er klær i vaskemaskinen. Solveig skal en tur i dusjen for å få vekk fjoslukta! [8D]

her har vi fått dusjet et barn.. og et barn sitter og ser barnetv.. [:)] hun skal snart i dusjen selv.. og morten jobber ute med verandaen.. så i dag får vi trapp.. til nå har vi hatt litt ulike løsninger.. så det blir herlig!! [:)]

dagen i dag har vært slapp.. julie har vært umulig å få til å spove.. men det er i grunn ikke noe nytt[8D] men nå sover hun.. så da håper jeg det varer... nå skal siste i dusjen.. snakkes![:D]

Back
Topp