Så er det søndag gitt

lenemor

Forumet er livet
Og vi har hatt en deilig start på dagen. Ble vekket av Johanna i fire-tiden i morges, hun trengte påfyll på vannflaska si. Jeg inviterte henne med inn i senga til meg, og vi sovnet begge to. Så våknet August litt før seks, og jeg forberedte meg på å starte dagen da, men jammen sovnet vi begge to etter litt pupping, så våknet vi ikke igjen før kvart over sju!! Herlig

Nå kryper lillebror rundt på gulvet og piller på alt mulig (har allerede tatt han med hånda i kattematen ørten ganger), Johanna insisterer på å leke at jeg skal få servert dessert (ja, jeg begynner allerede å bli litt sliten av å leke at jeg spiser perler, så nå har jeg bedt om en liten time-out for kaffe - og lillefot-film på tv for hennes del). Frokost om en liten stund

Johanna har litt feber i dag også (og lillebror har litt høy temp), så vi får se hva dagen bringer - om allmentilstanden holder seg fin tar vi en tur til svigers i ettermiddag - dit kommer nemlig svigerinnen min med sønnene sine.. og så kommer jo G hjem i dag

Ja, jeg er nettopp oppe.. Jeg vaaar så trøtt i dag morges jeg husker ikke at sambo sto opp med ungene en gang.. [8|]
Vi så film i går da.. Sherlock Holmes.. Veldig bra syns jeg.. [:D] Masse action, overraskelser og morsomme øyeblikk.. Loved it!

I dag skal jeg på jobb kl 14.30.. Så når jeg er ferdig med den, så er det 9 arbeidsdager igjen til ferie.. [:D][:D] Gleder meg!
Nå skal vi se Pelle Politibil går i vannet.. Igjen.. Så den i går og.. [8|] Men da får vi da valuta for pengene siden vi har leigd den.. [:D]

I morgen har jeg frisørtime.. Gleder meg! pappa har allerede betalt den (som forsinka bursdagsgave) så jeg skal både klippe og stripe og farge og full pakke.. [:D] Håper resultatet blir bra da.. Er venninna mi som skal gjøre det da, og ho er veldig flink, men vet ikke om hun klarer å gjøre gull av gråstein da.. [8D]

Her har vi og hatt en fin morgen, ungene våkna ikke før rett over 8 og så kosa vi oss i senga til nærmere 9! Luksus her i gården[:D]
Nå ligger lillemor å sover mens snuppa sitter å maler en Dora figur, et klokkekit jeg kjøpte på jobb for lenge siden og hun er veldig fornøyd.

Vi har sett oppdrag nemo. Pelle så vi i går, men vi har kjøpt den så regner med den kommer i reprise en del ganger fremover... Men litt gøy da for det er mange likhetstrekk til byen vår.

Her er det vått på bakken, men vi må nok ut å leke etter lillemor har våknet. Ellers er målet å få resten av dagen til å være like harmonisk som starten var[;)]

Ha en fin søndag alle sammen!

hei hei, og god morgen[:D]

her har dagen vært slapp for min del.. jentene har hatt tidenes mest urolige natt, og malin endte tilslutt inne hos oss.. hun har feber så det er liksom greit.. [:D] den andre snuppa hakke noe unnskyldning annet enn at hun ikke er veldig glad i å sove..[8D] men men.. nå er vi oppe.. stod opp i ni tida, sendt morten og julie til svigers.. de var her i går og hjalp med å sette opp ny utgangsdør.. så nå skal de gjøre det samme der borte.. malin og jeg er hjemme og slapper av med kunderegg, tingeling, saft og sofa..

nå sover malin på sofaen, så blir nok hjemmedag for henne i morgen..[:)] hun sovnet da jeg gikk ut for å koste opp litt byggstøv fra gangen.. [:)] så da skjønte jeg jo hvor slapp hun var[:D] deilig for meg i grunn.. for da kan jeg sitte her litt... (som jeg aldri får gjort lengre, for jeg må på med m sin pc) og spise i ro og fred....[8D]

God søndag jenter.
Christian er hos bestemor så k og jeg har sovet lenge i dag. Deilig.
Nå baker jeg kake til sommeravslutingen i barnehagen i morgen
Blir sånn kake

K driver å gipser badet. skal bli deilig å slippe å ha gipsplatene liggenes i stua.

Ønsker alle en strålendedag

God ettermiddag får vel jeg si[;)]
Vi har hatt besøk av mamma og det er alltid koselig. Sov dårlig i natt, siden jeg sov på sofaen selvom det er sovesofa. Så er den vond å sove på og tenk at jeg sov på den HVER natt før[&:] Ble kanskje vandt til det aner ikke[:-] Lar alltid mamma få senge mi når hun er her. Nå er det faktisk siste gang mamma besøker oss her i Halden og det er litt snålt[;)] Men samtidig veldig deilig!!

Vi har vært en tur i Sverige, da mamma skulle ha litt mat og røyk som vanlig[8D] Jeg handlet ingenting, da jeg har litt lite penger akuratt nå. Hater å ha det slik[&:] Så spiste vi litt lunsj der og mamma har nettopp dratt hjem til Oslo.

Nå sløver vi litt hjemme bare..

Jeg har vert på dagvakt i dag. Hadde kveldsvakt i går. Det har vert ei rolig helg på jobb! Greit for meg som var ny![:D]

Aslak har forresten sovet i hele natt (fra 23-07) og det uten paracet!! Det var farfar som la han i går fordi faren måtte på en uttrykning (har vakt i helga) og jeg var på jobb. Så jeg kunne tenke meg å vite hva han hadde gjort hihi

[:D][:D]

Regner med at det blir en tidlig kveld her!

WOW Silje a!! Så fin kaka var!![:D]

Kjempefin kake, silje a!!

Actrine - så flott at du fikk en litt myk start på jobb, håper det blir spennende og interessant i fortsettelsen også!

Nå har jeg fått hjem igjen min kjære, og ungene er lagt. Jeg og barna har vært ute hos svigers i hele ettermiddag, spist middag, lekt ute, og kosa oss. Var en skikkelig slitsom dag i går, men i dag har vært en kjempefin dag

Nå blir det sløving på sofaen og pizza til kvelds - vi blir sunne i morgen [;)]

Back
Topp