Så er det fredda'n

lenemor

Forumet er livet
Noen som har spennende planer for dagen? Her står ingenting på timeplanen vår - det er grei temperatur og blå himmel ute, så vi må vel trille oss en tur.. må en tur på butikken også, så .. hva i all verden skal man finne på til middag i dag. Har kuttet ut fredagskosemat under ol, for G og jeg sitter i hver vår stue hele kvelden allikevel [&:]

Nå sover knerten, så jeg passer på å oppdatere meg på den store "verdsveven", og så lager jeg litt fotomontasjer som skal ut på facebook

Fredag igjen. Frida og jeg hadde en fin morgen med så godt som ingen diskusjoner, og det gjorde seg. vi hadde det i grunn veldig fint sammen i går også og det er veldig godt etter en periode med veldig mye trass. Nå er hun i barnehagen og jeg har matet fuglene og spist frokost. "snørrøyet" mitt er veldig irritert i dag og ganske så rødt og sviende. Det er ikke så rart, for jeg går jo å fikler med det hele tiden for å få ut all gøgga. Jeg skjønner ikke hvordan barna klarer å la være, men det er sikkert det lureste i lengden selv om det ser ekkelt ut. Jeg får vel ta med meg boffeloffen ut på tur også. Jeg går stort sett alltid på kveldstid, men i dag har jeg lyst til å gå i solen. Lenger enn det har jeg i grunnen ikke tenkt enda. Vi skal ha hjemmelaget biff stroganoff til middag.[8D]

God helg alle sammen!![:)]

God morgen jenter..!
Her er det rolig dag i dag, da jeg har fri i dag før jobbehelg.. Har nettopp spist en herlig frokost, og sitter og ser på curling-gutta.. Er reprise da, så jeg vet jo hvordan det går.. [8D]
I dag skal vi dra å besøka pappa.. Han holder jo på å pusse opp gården han overtok etter foreldra, så det skal bli spennende å se hvordan det er blitt! Han er jo ikke her så ofte, så er lenge siden vi har vært der og sett nå.. Henter nok ungene tidligere i barnehagen og drar innover..

Nå på formiddagen så skal vi nå ta huset litt, vaske klær og omrokkere litt i gangen.. Kanskje vi får litt mer plass.. [8D] Må og handle litt.. Blir pizza med rømmedressing i kveld.. Da har jeg nemlig mat å ta med meg på jobb i morgen.. [:D]

God morgen.

Sovet 4 timer i natt, dagen blir veldig lang når jeg ikke får sovet mer. Men men det går jo.

Jeg er ikke bedre, vil bare sove, trøtt her jeg sitter men det går ikke.

Skal te mamma i dag, hjelpe ho med å vaske og støvsuge huset, pappa kommer hjem te uka og da må det se rent og pent ut.

Skal ta bussen om en time og være der hele dagen.

Marcus kommer hjem i kveld, gleder meg.

ORIGINAL: Anjalef

God morgen.

Sovet 4 timer i natt, dagen blir veldig lang når jeg ikke får sovet mer. Men men det går jo.

Jeg er ikke bedre, vil bare sove, trøtt her jeg sitter men det går ikke.

Skal te mamma i dag, hjelpe ho med å vaske og støvsuge huset, pappa kommer hjem te uka og da må det se rent og pent ut.

Skal ta bussen om en time og være der hele dagen.

Marcus kommer hjem i kveld, gleder meg.

hvordan går det med førerkortet ditt - har du fått tatt teorien enda?

Her er planene bare litt rydding og småpusling.. [:)]

Søstra mi kommer kanskje innom i dag, så skal vi sitte med dåpsinvitasjonene, og så driver jeg og lurer på om jeg skal komme i gang med noen fotoalbum.. Er evigheter på etterskudd!!

Så blir bare en rolig dag :) Mulig jeg baker et par kaker også, prøver fortsatt å få brukt opp egga jeg fikk for litt siden.. [:-]

Jeg benytter vinterferiens siste dag til å scrappe litt[:D] Bare kort da, men jeg trenger prosjekt jeg ser enden på!
Ungene skal ha kort dag i barnehagen i dag, hadde mest lyst til å ha de hjemme, men snuppa gav ganske klare instrukser på at hun skulle dit å ake så jeg fikk heller hente de tidlig[8|][:D]

Må en tur på butikken slik at jeg har helgegodis, mannen jobber nattevakter denne uka siden det er øvelse her i byen så da benytter jeg kveldene til å kose meg alene!

Ha en fin helg alle sammen, her skinner sola og alt ligger til rette for muligheter til å være ute, endelig![:)]

God dag [:)]

Leverte barna og Ole i barnehagene i dag, sååå har jeg besøk av ei venninne, og vi skal snart ut en tur [:D] I kveld blir det koooose kveld når barna har lagt seg. Jeg, venninna mi og en felles kamerat og taaaaco [:D]

Namba: har du ikke øyedråper? Jeg fikk betennelse på mandag og gikk til legen neste dag og fikk dråper. Nå er jeg helt fin[;)].

Jeg er så trøtt hele tiden, akkurat som i begynnelsen av svangerskapet. Sover ganske greit om nettene og nå, og allikevel holder jeg på å sovne bare jeg setter meg i en stol[&:]!

Mamma kom i dag med noen ski hun hadde lånt til Nathalie, så i dag har gullet gått på ski for første gang[:D]!Det gikk veldig greit, hun og mormor  rundt huset. Men hun var ikke helt overbegeistret da[:-] (lik mora[:D])! Så mamma har lekt med snuppa i snøen noen timer og nå er de på shopping. Jeg prøver jo å få fortgang i ting, så jeg har måkt snø! Gubben blir nok ikke blid når jeg tar tungt arbeid...... meeeen gjort er gjort! Så får vi bare se om det funker eller ikke[8D].

Hei hei!!

Idag har Mina vært hos tannlegen og det gikk KJEMPE fint[:)] Må si jeg ble litt overrasket at det skulle gå så fint[:-] Hun gapa og smilte til tannlege dama[:D] Valgte seg et lite troll som en premie og fikk ny tannbørste, så det var kjempe stas[8D].

Så var vi inne på senteret og bytta noen tightser jeg hadde kjøpt til henne, da de var litt små. Jeg fant meg en kjempe fin vårjakke på Lindex[:)] Jakker synes jeg er litt vanskelig å finne til meg, da jeg er lav og litt bre over ryggen. Men denne satt som skudd[:D] Til 499,- Så gikk den til hofta, svart og med litt puff ermer. Falt for den[;)]

Etterpå skal vi ta toget til Oslo, siden Mina skal til pappaen sin og Therese. Hun gleder seg veldig og har vel egentlig spurt hver dag om vi skal ta toget idag. Første gang jeg har sett henne slik og det er jo koselig da[:)] Selvom jeg og pappaen er uenig om det meste[:-] Jeg skal treffe en venninne i Oslo etter jeg har levert Mina, så det blir kos. Spise litt i byen og skravle litt tenker jeg[8D]

ORIGINAL: lille*frø

Namba: har du ikke øyedråper? Jeg fikk betennelse på mandag og gikk til legen neste dag og fikk dråper. Nå er jeg helt fin[;)].

Jeg har øyedråper, men ikke med antibiotika. Vi var til legen med Frida og Maja på mandag for de har det samme, og legen sa det var virus/forkjølelse som gjorde at øyene gøgger sånn og at da hjelper det ikke med medisin. [:'(] Det er vel bare å ta tiden til hjelp sikkert. Frida har hatt det en uke allerede, så jeg har noe å se frem til.[&:]

Så er begge barna i seng - middagen står i ovnen og det er oppvarming til stafett.. G påstår at vi skal kose oss og se sport i kveld, så får vi se hvor lenge jeg holder ut med det - til etter maten i alle fall. Her er det kyllingvinger, baguette, og gulrøttstenger med blåskimmeldip til kosemiddag.

Falt forresten så lang jeg var i dag - var ute og gikk tur med August, og opp igjen fra butikken er det en litt bratt bakkestubb med blåis, og jeg sklei skikkelig. Livredd for å miste vogna tok jeg meg ikke for, så høyre bekken, rygg og skulder fikk seg en real trøkk. Har allerede gått med kink i ryggen i et par dager, på samme side, i tillegg til at bekkenet på andre siden plager meg, så nå ser jeg rimelig oldis ut når jeg går... trøsten er at jeg slipper å være med på ski i morgen [;)]

hei ja, og god kveld!

nå har jeg tid til å skrive litt her... det har gått i ett med en jente som IKKE vil sove i dag.. og hun har enda ikke sovet.. men nå har m overtatt.. gaaad.. jeg klikker snart!! s har ikke så mye å fortelle fra dagen vår egentlig.. annet enn at julie skriker.. [8D] spennende?[:D]

håper dere har hatt en bra dag jenter! kjipt med det fallet lenemor.. håper du kommer deg raskt! klem

Her sitter jeg da, helt alene [&:]
Litt deilig, men kjeder meg litt au...

Idag har jeg endelig begynt på kjolen til Linnea, men fant ut at det skulle være fór i
HELE kjolen, og ikke bare i ovedelen som jeg hadde kjøpt til [8|]
Så da var jeg og Linnea ute på shopping etter bhg idag. Ikke den lureste butikken å ha
ho med seg på, men vi fikk da handlet litt [;)]
Og så fikk vi kjøpt finsko til ho. Eller dansesko som ho kaller det [;)] 199,- på Økonomisko [:D]
Har farga håret, og håper søss kan stripe det i løpet av helga. Imårra skal sambo friseres og
Linnea stusses. Og SÅ er alt i hus og under kontroll mener jeg [:)]

Skulle hatt meg noe mat, så får vel se om det er noe i skapene [&:] Har ei pakke nudler vett jeg...
Og så spiser jeg peanøtter med skall og drikker Solo Super da [:D]

I dag har vi vert få barn og mange voksne på jobb! Jeg fikk gjort litt ped. arbeid! Gikk hjem en time før tiden for å fullføre hjemme! Reiste til Kvadrat for å ordne ting til selskap i helgen! Aslak er jammen meg 1 år på mandag! weeee dæven tida går fort! Solveig og far hentet svogeren min på flyplassen! Solveig var i kjempehumør! Det er tydelig at hun har savnet han! De la seg en time senere enn vanlig. Og lurer på om det er det som blir løsningen på Aslak sitt rot med sovingen! Tiden vil vise om det lar seg gjøre i morgen også[8D]

I morgen kommer en herlig gjeng i barneselskap, mens familien kommer på søndag! Mandag skal vi ha resteselskap og ellers rolig dag! [;)]

Lenemor: Lappen går det ikke så bra med, har ikke hatt ork eller mulighet te å sitte å lese på en stund.

Back
Topp