Så er det fredag!

lenemor

Forumet er livet
Her er pakkingen i full gang - har fått revet sengetøy av et par senger, og tror ikke det er noe særlig mer jeg kan gjøre før alle er oppe og påkledd og stelt for dagen.... i dag snur vi altså nesa nordover. Flyr til Oslo i ettermiddag, og har natten hos mamma før vi drar helt hjem i morgen. Spent på om vi får så god plass på flyet i dag som vi gjorde nedover, det var veldig deilig å legge August på eget sete for å sove (jeg laget en finurlig konstruksjon med meitaien min så han lå godt og trygt uten mulighet for å rulle ned

Ikke noe spennende i vente for meg i dag altså, håper dere har en fantastisk dag foran dere - og så leser jeg meg opp på hva som har skjedd i morgen

Lykke til med pakkingen, lenemor!

Her skinner sola, barna er godt avgårde på skole og barnehage - og jeg ser fram til å jobbe for så å få helg[:D]

Har lite planer for dagen, er trøtt i kroppen (har besøk av min "gode" tante[8D]). Mannen skal hjelpe til med disco for de små på skolen - og da er de to største med, så jeg og snuppa skal kose oss hjemme i kveld[:)]

Ha en flott fredag!

Her er luftenn gått av ballongen etter et år og litt til med nattetull/rot/våk som endelig har tatt slutt. Etter en uke med gangse gode netter er jeg helt utslitt. Litt rart, men også veldig logisk. Mit konstante kroppslige beredskap har nå sluttet å virke. Så jeg er helt sånn blæh, slapp-aktig om dere skjønner?

Men jeg kommer meg nok igjen. Har fri idag. Siste fredag for Malte uten barnehage, så fremover må jeg til å jobbe om fredagene (men fredag er en koselig dag på jobb, så det går bra!).

Solen skinner så jeg skal vel litt i hagen etterhvert. Og i kveld skal vi grille og sette opp trampolinen!

God formiddag.

Vært et hektisk døgn her, ble oppringt av sykehuset i går morrest, pappa hadde fått en reaksjon på det siste infarktet han hadde i forgje uke, og ble dårlig. Var hos han hele går dagen og sov hos mamma i natt, Marcus ble hentet i bhg av avlastninga og blir te søndag.

Jeg er kommet hjem, skal prøve å få gjort litt husarbeid i stedet for å sove på dagen, er kjempe trøtt og sliten etter en lang uke, har tømt og satt på oppvaskmaskina, gjort klar tøy som skal vaskes og satt på en maskin med tøy, bært ut litt søppel. Får se om jeg orker å støvsuge i dag eller om jeg skal ta det i morgen når jeg er alene hjemme.

Vi har hatt en effektiv morgen i dag!! Må bruke tiden når ungene våkner kl 6!!! [8D]
Så vi fikk handlet før Solveig ble levert i bhg. Jeg og Aslak ryddet her hjemme da vi kom hjem og så tok jeg meg en lur sammen med Aslak! Det ble jammen meg 3 timer på oss det!! [:D]

Nå inspiserer Aslak en pakke med poteter. Tydelig frustrert over at han ikke får åpnet den og jeg tar meg en runde her på nett. Mannen henter Solveig i dag så da slipper vi å tenke på det. Gleder meg til de kommer hjem for nå er det HELG!!![:D]

Senere i kveld skal jeg levere leiligheten til søsteren min og mannen hennes. De har flyttet til Tromsø ([:(]) og solgt leiligheten. Så det blir jeg som skal stå for overtakelsen.

Anjalef: Det er trist å lese om faren din!!! Gir deg en god klem og håper den gir deg styrke nå fremover!!

ORIGINAL: Actrine

Anjalef: Det er trist å lese om faren din!!! Gir deg en god klem og håper den gir deg styrke nå fremover!!

Tusen takk, det hjelper mye.

Back
Topp