Så ekstremt umotivert..

MammaMJ

Elsker forumet
JENTA LIGGER I SETELEIE............
Fader asso, nå er jeg så lei hele opplegget [:'(]
I dag fikk vi tatt UL og sett, og jenta sitter med rumpa ned og beine ut til venstre side..
Så ekstremt uflaks..
Så da blir det å ta vendingsforsøk, og evt om ikke det går, se om bekkenet er stort nok til å føde vanlig..
Dette var ikke det jeg ønsket [:(]

Huff, så kjedelig da [&o] Da får vi håpe at hun fortsatt er lett bevegelig sånn at de får snudd henne [:)]

ORIGINAL: MammaMJ

I dag fikk vi tatt UL og sett, og jenta sitter med rumpa ned og beine ut til venstre side..
Så ekstremt uflaks..
Så da blir det å ta vendingsforsøk, og evt om ikke det går, se om bekkenet er stort nok til å føde vanlig..

Du også, ja... flere av oss med babyer i seteleie nå... holdt oss oppdatert om hvordan det går med deg[:)]

ORIGINAL: Amy09

ORIGINAL: MammaMJ

Så ekstremt uflaks..

Du også, ja... flere av oss med babyer i seteleie nå... holdt oss oppdatert om hvordan det går med deg[:)]

Jaa, jeg og.. Holder dere oppdatert vet dere.. <3

Lykke til med vendingsforsøk! Håper det funker, å slippe den avgjørelsen, hadde vært greit [:D] Håper i alle fall jeg at jeg slipper, men vi får se i morgen! 

Har tverrleie her..??!?!?[:-]
Får håpe de snur seg selv, de gjør visst ofte d. De 2 siste ukene har han skiftet fra hodeleie til tverrleie til seteleie?!?!?! 5 ganger, så her er det mer som en karusell virker det som. Burde ha en fullstendig smertefri fødsel når jeg har så enormt bekken at han kan leke helt frem til han kommer ut.[:D] Bare jeg slipper ks er alt greit for meg. [;)]

Eg skjønner deg altfor godt!
Er i uke 37 med tvillinger, og fant ut at gutten ligger i seteleie og jenta i tverleie..[&:] Sjølv om eg gruer meg til fødselen, er både legen og jordmoren min veldig positive til den, og seier at dette går heilt fint...

Har dei tatt scan for å sjå om bekkenet er stort nok? Du må huske på at legene veit heldigvis kva dei gjør, og at det er jobben deiras å passe på deg og vetle jento di[:)]
Du må ikkje miste motet, for no er det ikkje lenge igjen ti ldu har jenta di i armene![:)]

ORIGINAL: VenterTvillinger!

Er i uke 37 med tvillinger, og fant ut at gutten ligger i seteleie og jenta i tverleie..[&:] Sjølv om eg gruer meg til fødselen, er både legen og jordmoren min veldig positive til den, og seier at dette går heilt fint...

Har dei tatt scan for å sjå om bekkenet er stort nok? Du må huske på at legene veit heldigvis kva dei gjør, og at det er jobben deiras å passe på deg og vetle jento di[:)]
Du må ikkje miste motet, for no er det ikkje lenge igjen ti ldu har jenta di i armene![:)]

Oioioi, tvillinger!! Så flink du er å ruge som hodler dem inne så lenge![:D]
Masse lykke til med fødsel alle med barn i merkelige positurer der inne! [8|][>:][:D]

Her sitter også snuppa i sete,men hun sitter i skredderstilling altså med beina ned i bekkenet mitt[&:].
Her vil di ikke prøve å vende,har morkaka på forsiden så tror det var derfor,så vi skal inn og sjekke at bekkenet er stort nokk ein av de neste dagene[8D].Legen jeg var hos sa det var ikke vondere å føde i sete,men det vil ikke være jordmor som tar imot gullet,men ein lege og at det vil være litt flere folk inne på fødestua for vi blir bedre fulgt med[8D].Så får vi jo epidural også da,er jo ikke denne typen fødsel jeg heller hadde håpet på første gangen,men får bare gjøre det beste ut av det tenker jeg,ut må jo lille gull uansett[:D][:D].

Du må nå ha lykke til,så får vi håpe at vi begge får fine fødselsopplevelser[:D].

ORIGINAL: VenterTvillinger!

Jeg lover å ikke miste motet.. Når jeg ser hva du skriver, så har jeg INGENTING å klage over iforhold igrunn da.. Nei, de har ikke tatt scan for å se om det er stort nok.. Legen min skulle ringe og få meg inn fortest mulig, men var så fullt på venterommet at jeg ba han ringe meg opp igjen når han hadde fikset det [;)]

Du må ihvertfall ha masse lykke til, dette kjem til å gå strålende!

Back
Topp