Så ekstremt trøtt!!

Ibett

Flørter med forumet
Er 8+5 i dag og ligger og vurderer om jeg skal ringe jobb. Har hele tiden slitt med trøtthet, men nå har det nådd nye høyder. Jobb 6 dager denne uka, også nå i helga.. Og kjenner jeg ikke har noe energi igjen til de hjemme, sur og gretten hele tiden og jeg ser det går utover sønnen vår. Liker det ikke!! Men så er det litt lite å ta egenmelding pga trøtthet tenker jeg? Så vet jeg de kommer til å slite med å få folk en fredags kveld! Jobber som sykepleier, så er som regel hektisk:( dagens utblåsning

Jeg tenker iallefall at det er innafor :)
Er du som kjenner best hvordan du har det, og man må først og fremst passe på seg selv.
Jeg tenkte sånn da jeg jobba; vil de ha mest nytte av at jeg er der men ikke kan prestere/hjelpe til bra nok fordi jeg er dårlig, eller at jeg ikke er der og forhindrer mer enn jeg hjelper :p endte opp med å være hjemme.
De finner nok noen til å jobbe, det skal du ikke tenke så mye på.
Fokuser på å ta vare på deg selv du :)

Du kjenner deg selv best! Jeg tenker det er bedre du tar deg noen dager og får prøvd å hente deg litt inn igjen og får slappet av. Tror problemet bare blir verre hvis du pusher deg selv for langt!

Lykke til, og prøv å ta det med ro noen dager! :-)

Back
Topp