Så eggene mine på ultralyd

tryllering

Betatt av forumet
Må bare fortelle noe jeg synes var litt arti i dag. Jeg så eggene mine på ultralyd i dag. Det var helt sprøtt! Der ligger jeg i den "fantastiske" stolen for å sjekke at alt er i orden etter spontanaborten, da legen plutserlig sier...."Jasså! Her har vi en syste på
ca. 20 mm." Herregud! tenkte jeg. Nå har jeg fått kreft, men nei da.
Det var eggene mine. [:D] Legen anbefalte meg å dra hjem og få med mannen i loppekassen med en gang, men desverre er ikke mannen min hjemme. Han er langt oppi Nord-Sverige på jakt. Pokker!!! [:@] Får håpe det klaffer neste gang...

Hehe! Så morsomt! Må være artig å se på eggene sine som er klekkeklar! Hehe![;)]

Kjempesynd han ikke er hjemme, men dere får ta i bruk kassa neste mnd! [;)]

så synd at dere ikke kan ta sengevalsen nå. får satse i neste måned da[;)] lykke til med prøvinga[:)]

Ja er det ikke artig. Jeg så til og meg eggposene. Har gått igjennom prøverør og da ble det produsert fram flere egg. Normalt er jo ett egg i mnd, men jeg hadde ca. 17 eggposer og det ble tatt ut 15 egg. Følte meg som sjefshøne.....[:D][:D][:D]

Hei tryllering!
Så morsomt at du så eggene dine på utlralyd da!
Det hadde vært noe. Synd du ikke fikk hoppet i bingen med en gang, men da vet du jo i allefall at eggene er der de skal til rett tid;-) Det er jo kjekt å vite.

Lykke til når mannen kommer hjem. Håper det blilr mye bingehopping da, hehe!!

Back
Topp