Så dum jeg er!!

~Blikk~

Elsker forumet
I dag hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle kose meg med litt deilig nøtte-nonstop-lakrisbåt-blanding, det er jo så godt, men nå har jeg spist bittelitt og holder på å "dø" av kvalme og stappmetthet... Jeg var jo så lur at jeg spiste deilig middag først Hva skjer med at jeg ikke klarer å spise godterier lenger a??? 

Hmmm, lurer på om det er lurt å snike til seg noen av jordbæra som er igjen... Gravid sier du??? 

Jeg blir også ekstremt dårlig av godteri, noe så dumt!
Kunne stappe i meg som bare det før!

Du er ikke alene, hvis det er noen trøst! 

Jeg sovnet på sofaen etter å ha lagt vesla mi, våknet rett etter midnatt, og hva gjør jeg da?? JOH, da tar jeg frem sitron, dill, majones, loff og til slutt, reker! :D *gomle* 
Men hvor normalt er det å ete reker til klokka to om natta? Yeah, gravvid her også gitt haha

Samme her. Godteri funker plutselig ikke lenger... Syns det er bra jeg da! Vil ikke legge på meg like mye denne gangen!

Tussen80 skrev:
Samme her. Godteri funker plutselig ikke lenger... Syns det er bra jeg da! Vil ikke legge på meg like mye denne gangen!

Hehe, joda, er jo veldig bra, men er så kjedelig når man har gledet seg til litt fredagskos også blir det bare en dårlig opplevelse.
Gikk nesten ikke opp sist (2 kg), så er redd for å gå på en smell denne gangen, så er bra kroppen passer på meg! 

Liker ikke godteri noe særlig lenger jeg heller. Vi koser oss heller med fruktsalat i helgene vi. Nesten litt kjedelig ja, men så sunt a gitt! ^^

samme her også:) kjøpe smågot for 50 kr i går. .  men tok 2 bita so kvalm. .

Back
Topp