Så deili.

pippå

Glad i forumet
I dag når ej stod opp hadde ej på mej ei av dei nyinkjøpte mammabuksene ej kjøpte i går! D e berre så deili å ha på sej ei bukse som ik e trang over magen![:)]
Så deili å få puste![;)]

Ja, det forstår eg veldig godt[:D] Dei er veldig deilige å gå med!

Ett annet tips, er at du kan ta hårstrikk rundt knappen på dei vanlige buksene dine, da blir det ikkje stramt heller[:)] Det gjorde eg sist, og da kunne eg gå frem til fødsel med mine vanlige bukser[:D]

ORIGINAL: mamma til leah
Ett annet tips, er at du kan ta hårstrikk rundt knappen på dei vanlige buksene dine, da blir det ikkje stramt heller[:)] Det gjorde eg sist, og da kunne eg gå frem til fødsel med mine vanlige bukser[:D]

Supert tips, takk! Det skal jeg prøve etter hvert, foreløpig har jeg ikke problemer med at buksene er stramme, men det kommer nok. Er liksom ikke så gira på å bruke mye penger på mammaklær.

Ej va kjempeheldi for på dei 3buksene ej kjøpte var d 30% avslag. Buksene kosta egentlig fra 600-800kr.

ORIGINAL: baby2011?

Supert tips, takk! Det skal jeg prøve etter hvert, foreløpig har jeg ikke problemer med at buksene er stramme, men det kommer nok. Er liksom ikke så gira på å bruke mye penger på mammaklær.

Nei, det er veldig greit å gjøre det slik[:)] Selv kjøpte eg ingenting av mammaklær forrige gang! Synst det var mere deilig og kjekt å dra ut  kjøpe seg nye klær ETTER fødsel!

Så kjekt! Jeg klarer ikke å gå med dongeribuksene mine lenger, kan hende de passer men jeg syns jeg skviser bebisen sånn da[8D] Litt rar jeg kanskje. Mammabukser er digg!

Ja, det forstår eg veldig godt[:D] Dei er veldig deilige å gå med!

Jeg kjøpte ingen mammabukser sist, kjøpte noen strikk forlengere...

Men selv om det ikke ble stramt, så blir det bare IKKE så behagelig som mammabukser! de er myyyyyyyyyyyyyyye mer komfy!

Pluss at jeg får tydeligvis såpass mye fett på rompa/hoftene at jeg ikke får opp de vanlige buksene etterhvert.. iaffal ikke de strammeste..

Jeg har 3 mammabukser nå, og jeg angrer ekstremt på at jeg ikke kjøpte noen sist svangerskap.

jeg og har kjøpt litt mammaklær. er så deilig når det ikke strammer på magen og magen kan bare strutte så mye den vil :)

Helt enig - mammabukser og mammatights er fantastisk deilig!

Har heldigvis fått kjøpt noe på salg, og har lnt to bukser av søsteren min [:)]
skal kjøpe noen flere tunikaer, tror jeg - godt  å ha etter fødselen også, ettersom magen ikke forsvinner med en gang.

Back
Topp