Så damer... Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Første permisjonsdag i dag så har ikke rukket å begynne å kjede meg enda:D
Svangerskapskontroll om en time og skal shoppe strømpebukser til lille. Massevis å gjøre i huset enda da det tar tid å komme seg inn i nytt hus! Er så vanskelig å vite hva man kan kaste og ikke. Mye blir bare lagret i kjelleren og kommer sikkert til å bli stående ubrukt i mange år:dead: Baking MÅ jeg komme igang med! Å bake og generelt lage mat er det kjedeligste jeg vet:hungover: Det kommer til å bli mye dank på sofaen, blir fort sliten. Venter på nye modellen av baby brezza som kommer i posten i oktober. Har begynt å nettshoppe julegaver også. Har ikke nattbord eller lys på soverommet. I fødebaggen har jeg kun slipperser og noe toalettsaker:meh: Så har nok å gjøre. Glad jeg har vært giddalaus å spart opp til det nå. Kan bli lenge å gå hjemme!
 
2 dager på overtid nå... Ser endel serier og strikker. I går sydde jeg dynetrekk til dag senga. Ellers blir det rydding og vasking. Orker ikke noe særlig utfart ut av huset. Kjenner masse tegn til at fødselen kan starte når som helst, så syns det er greit å holde seg nær heimen. Får endel besøk om dagen - det er veldig hyggelig og får tida til å gå:Heartred
 
Dag 10 på overtid her idag. Blir en del netflix/viaplay/dplay, men blir jo ganske lei det da.. så litt rydding/støvsuging, men e i ganske fin form, så tar meg en tur på kjøpesenter eller på butikken innimellom for å komme meg litt ut, bevege meg litt og føle æ har gjort noe :p Også e æ i kaste/selgemodus, går igjennom ting som bare ligger og prøver å bli kvitt det :rolleyes:
 
Hehe, japp, jeg har vært sykemeldt siden slutten av mai, aå har blitt mye av det samme over lang tid her også, men til slutt blir det kanskje mer en vane at dagene er sånn. :p
Gøy med nettshopping da! Jeg er skikkelig dårlig på det xp synes det er skummelt å. Kjøpe klær i tilfelle de ikke passer, og har ikke egentlig så mye ting jeg ønsker meg xp
hva shopper du? ^^

Var dårlig på det jeg også- men nå har jeg vel snart sort belte :angelic: Har shoppet stellebag, ammepute, litt dilldall til huset å litt klær :rolleyes:
 
Dag 10 på overtid her idag. Blir en del netflix/viaplay/dplay, men blir jo ganske lei det da.. så litt rydding/støvsuging, men e i ganske fin form, så tar meg en tur på kjøpesenter eller på butikken innimellom for å komme meg litt ut, bevege meg litt og føle æ har gjort noe :p Også e æ i kaste/selgemodus, går igjennom ting som bare ligger og prøver å bli kvitt det :rolleyes:

Shiiiiit! Blir du igangsatt snart da? Krysser fingre for at det blir action snart :happy: 10 dager på overtid assa- bra du er tålmodig :) Blir litt rusling på senter her også- men blir jo så dyrt hver gang :angelic:
Flink du er som får gjort unna litt slikt nå! Skulle ønske jeg fikk sånn modus også :hilarious:
 
Jeg trener hver dag og har startet på et puslespill med 3000 brikker. Så her har jeg noe å holde på med, så ikke ventetiden blir helt uutholdelig. Håper det blir baby før puslespillet er ferdig:hilarious: 12 dager til termin.
Puslespill er så gøy! Ønsker meg et til jul.
 
Jeg orket minimalt på slutten av svangerskapet. Tung mage, slet med å puste, mye ligamentsmerter, hofter og bekken verket veldig og fikk kynnere av det meste. Mye av tiden min gikk til å ligge i senga (mykere for hofter og bekken) og se på fødeavdelingen, jordmødrene, fødselsvlogger på YouTube, rett og slett alt som hadde med fødsel å gjøre. Kanskje jeg prøvde å få kroppen til å bli inspirert til å sette igang selv;p

Hadde planer om å bake og styr da, men var absolutt ikke i form til det.
 
Shiiiiit! Blir du igangsatt snart da? Krysser fingre for at det blir action snart :happy: 10 dager på overtid assa- bra du er tålmodig :) Blir litt rusling på senter her også- men blir jo så dyrt hver gang :angelic:
Flink du er som får gjort unna litt slikt nå! Skulle ønske jeg fikk sånn modus også :hilarious:
Blir vurdert igangsatt imorgen, da e æ 12 dager over :p Men trur æ har begynt å lekke fostervann, så tenker ringe føden etterpå og gjør ka de sier, hadde vært så fint om det starter av seg selv :) Har vært ganske tålmodig da æ hele tiden har vært innstilt på overtidsbaby, storebror kom 4 dager over- men no kjenner æ at lillebror kan komme altså ;)
 
Jeg trener hver dag og har startet på et puslespill med 3000 brikker. Så her har jeg noe å holde på med, så ikke ventetiden blir helt uutholdelig. Håper det blir baby før puslespillet er ferdig:hilarious: 12 dager til termin.
Puslespill er så gøy! :)
 
Blir vurdert igangsatt imorgen, da e æ 12 dager over :p Men trur æ har begynt å lekke fostervann, så tenker ringe føden etterpå og gjør ka de sier, hadde vært så fint om det starter av seg selv :) Har vært ganske tålmodig da æ hele tiden har vært innstilt på overtidsbaby, storebror kom 4 dager over- men no kjenner æ at lillebror kan komme altså ;)
Lykke til :)
 
Blir vurdert igangsatt imorgen, da e æ 12 dager over :p Men trur æ har begynt å lekke fostervann, så tenker ringe føden etterpå og gjør ka de sier, hadde vært så fint om det starter av seg selv :) Har vært ganske tålmodig da æ hele tiden har vært innstilt på overtidsbaby, storebror kom 4 dager over- men no kjenner æ at lillebror kan komme altså ;)
Lykke til, håper det starter av seg selv. Så er du kanskje ferdig før vurderingen skulle blitt tatt :) dette blir en spennende dag, så mange som er klar <3
 
Blir vurdert igangsatt imorgen, da e æ 12 dager over :p Men trur æ har begynt å lekke fostervann, så tenker ringe føden etterpå og gjør ka de sier, hadde vært så fint om det starter av seg selv :) Har vært ganske tålmodig da æ hele tiden har vært innstilt på overtidsbaby, storebror kom 4 dager over- men no kjenner æ at lillebror kan komme altså ;)
Så kjekt om det starter av seg selv nå da før en evnt igangsetting! Masse lykke til! :joyful:
 
Blir vurdert igangsatt imorgen, da e æ 12 dager over :p Men trur æ har begynt å lekke fostervann, så tenker ringe føden etterpå og gjør ka de sier, hadde vært så fint om det starter av seg selv :) Har vært ganske tålmodig da æ hele tiden har vært innstilt på overtidsbaby, storebror kom 4 dager over- men no kjenner æ at lillebror kan komme altså ;)

Ååå, håper ting starter av seg selv da- hører de sier det er verre fødsler med igangsetting. Her var jo termin i går, men har avtale om hinneløsning og akupunktur på mandag- så håper det setter i gang ting... Gikk en tur på 1,5 timer i skogen i dag (å fikk ett lite blitt møte med gjørma :hilarious:), eneste jeg oppnådde med det var gjørme på rompa å opp hele ryggen- og å bli så stiv i lysken at jeg nå sliter med å gå :shifty::hilarious:
Spent på å høre hvordan det går med deg :happy::D
 
Ååå, håper ting starter av seg selv da- hører de sier det er verre fødsler med igangsetting. Her var jo termin i går, men har avtale om hinneløsning og akupunktur på mandag- så håper det setter i gang ting... Gikk en tur på 1,5 timer i skogen i dag (å fikk ett lite blitt møte med gjørma :hilarious:), eneste jeg oppnådde med det var gjørme på rompa å opp hele ryggen- og å bli så stiv i lysken at jeg nå sliter med å gå :shifty::hilarious:
Spent på å høre hvordan det går med deg :happy::D
Det var fostervann, så ble planlagt å legges inn neste morgen, men på ettermiddagen startet svake rier, som utviklet seg mer og mer utover kvelden. Blei styrtfødsel på lørdagskvelden, fødsel gikk veldig fint og e glad æ slapp igangsettelse :)
 
Back
Topp