Anili
Forelsket i forumet
Våknet i dag i elendig form, tok en dusj men måtte avbryte tidligere for jeg følte jeg ville svime av. Har vært masse kvalm og stort sett sovet. Hver gang jeg prøver å gjøre noe blir jeg kvalm og skjelven og må sette meg/legge meg ned. Hva i allverden er dette? Har jo vært ganske redusert i det siste men ikke sånn som det her. Lurte på å ringe legen/føden men regner egentlig med å få beskjed om at det ikke er farlig så lenge jeg ikke har hodepine/synsforstyrrelser etc.
Føler at alt er annerledes i dag, virker som babyen har flyttet på seg og er mindre aktiv. Presser enda lengre opp i ribbeina mine nå.
Uff føler meg bare nedfor og litt bekymret nå, tenk hvis det skal være sånn i flere uker til....eller enda verre at noe skulle være galt
Er forresten 38+5 i dag.
Føler at alt er annerledes i dag, virker som babyen har flyttet på seg og er mindre aktiv. Presser enda lengre opp i ribbeina mine nå.
Uff føler meg bare nedfor og litt bekymret nå, tenk hvis det skal være sånn i flere uker til....eller enda verre at noe skulle være galt
Er forresten 38+5 i dag.