Så dårlig!

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Er det noen andre som er så kvalm og dårlig at det har holdt dere hjemme fra jobb?? Har dusjet og gjort meg halveis klar til jobb, men jeg er så kvalm og dårlig at jeg tviler på at det er noe god ide... kaster opp helt plutselig og er generelt ganske dårlig, men får så vond samvittighet ovenfor jobben om jeg ikke går :(

åh, ikke noe gøy.. Jeg var som deg med første jenta.. Denne gangen er jeg bedre, men det tar sin tid før jeg kommer igang. Veldig vanskelig med mat.
Sist jeg var gravid, gikk jeg på jobb, løp jeg frem og tilbake til do for å spy flere ganger om dagen. Da hadde jeg ikke barn fra før så jeg følte ikke jeg hadde grunn til å sykemelde meg. Når jeg kom hjem lå jeg bare på sofaen uten at noen andre krevde av meg. Det endte med at jeg gjorde en elendig jobb på jobben. Og kollegaer reagerte på den dårlige jobben. Denne gang skal jeg ikke strekke d så langt før jeg sykemelder meg, hvis jeg skulle bli så dårlig. Nå har jeg også ei å ta vare på når jeg kommer hjem, og jeg ser du også har det. Jobb er ikke alt i denne verden. Om du får aktiv sykm. og kommer 1 t for seint på jobben i en periode, så skal jobben innrette seg etter det.
Jeg mener ikke at man skal sykmelde seg med en gang man er dårlig, men når man spyr og er sjikkelig dårlig, så varer det somregel bare en periode.
Lykke til!

Dro du på jobb? Jeg ville ha blitt hjemme, om jeg var så dårlig!
Håper det går bedre med deg nå!:)

Masse god bedring til deg :) Vet hvordan du har det, var slik i forrige svangerskap. Da ble jeg sykmeldt fra uke 10 til jeg gikk ut i permisjon. Viktig å høre på kroppen, spyr du og er så dårlig bør du nok slappe litt av :)

Jeg har heldigvis ikke blitt dårlig enda (men er jo bare 4+1).
Sist jeg var gravid (mista) ble jeg dårlig i uke 5 - 6 tror jeg.

Jeg har snart ferie, så håper at om jeg blir kvalm og dårlig, så holder det seg til ferien og at jeg er ferdig når den er over

Det var på nippet før jeg ringte inn idag og sa jeg var syk. Jobber som sykepleier og har vært våken siden 04 inatt. Våkna av at jeg var kvalm, satt mwg opp og ned på sengekanten alt ettersom hvor kvalm jeg ble. Men har enda ikke kastet opp. Jeg klarer såvidt sykehjemslukta og generelt stell osv før jeg blir drit kvalm! Og når man går kvalm 24t i døgnet UTEN opphold og lite fristende til mat og mna har mat langt oppi halsen....DA er det ikke noe gøy=( Men det er liksom: Hvor langt skal man strekke det? Jeg er veldig ømfintlig overfor kvalme. Jeg stenger helt av både på humør, dagligdagse rutiner, jobb, tålmodighet (!!!) og kjempe sur og grinete på jobb=/

Jeg dro til legen i dag og ble sykemeldt i 2 uker. Håper jeg er bedre når de 2 ukene renner ut slik at jeg ikke føler meg så "hemmet" ellers i hverdagen. Er ikke kjekt å være dårlig, spesielt ikke når jeg har en 3 år gammel gutt som krever sin del av oppmerksomheten :)

Er skikkelig dårlig jeg også, må nok få meg en sykemelding =( elsker jobben min, men er så kvalm og svimmel at jeg ikke klarer å stå oppreist noe særlig... Ikke greit når det blir sånn, men verdt det for den herlige premien <3

Det er ikke noe godt. Hvis det ikke hjelper så ville jeg dratt til legen en tur. Er ikke noe godt å gå sånn på jobb. Håper det går bedre med deg:)

Har ikke blitt skikkelig dårlig enda (satser på at jeg ikke blir det), men hadde et par ganger på jobb i dag da jeg kjente kvalmen kom over meg, og måtte sette meg ned. Er ikke moro, men er en del av pakka av det fantastiske med å bli gravid!

Jeg var mye hjemme med førstemann pga att jeg var så mye kvalm.. Men etterhver fikk jeg ordet så jeg fikk ha senvakt om jeg ikke var i form når jeg sto opp.. Var da kvalm om morgenene, nå er jeg mer kvalm på ettermiddag/kveld Så det går veldig bra å jobbe enda!! Men sjønner, det er ikke noe morro å være hjemme fra jobben!

Lytt til kroppen din og ta det med ro du! :) Ingen som takker deg i etterkant for at du slet deg ut når du gikk gravid!

Back
Topp